Yalnız Adalar'ın limanlarından yükselen duman havaya dağılırken,Hartes tayfadan birinin verdiği şarabı alıp tepesine dikti.Bardağı geri verip ağzını sildi ve dumanlar yükselen adaya arkasını döndü.Hızlı adımlarla geminin ön tarafına geldi,emirler yağdıran Rades'e baktı.Kendisinden bir kaç dakika sonra gelmişti,ne bir yarası ne de bir yorgunluk belirtisi vardı.Hartes sormamıştı,ama Megas'ın ölüp ölmediğini merak etmişti.Rades emirleri bitirip yüksek güverteden aşağı indi ve Hartes'e doğru yürüdü.Elini omzuna koydu."Bugün,yeni ve daha parlak hayatına giden yola adım attın Hartes."dedi,eliyle Yalnız Adaları gösterdi."Orada ki olaylar orada kaldı,ben,Megas gibi değilim.Seni hapsetmek yada yalan söylemek gibi bir amacım yok."
Hartes gözlerine baktı."O zaman amacın ne?"
Rades eliyle ona yön gösterdi."Kamarama gel,konuşalım."
***
Malyen kırık kemikleriyle diz üstü durabildiğinde,Loren'in acıdan bayıldığını gördü,Lara'ya doğru dizlerinin üstünde sürünmeye başladı,en son Hartes çok sert bir şekilde ona kıza yumruk atmıştı.Dakikalar sonra yanına vardığında,kızın ağladığını gördü.Onunla vakit geçirdiği tüm zamanlarda bile,bir kez bile zayıflık gösterdiğini görmemişti,göreceğini de düşünmüyordu.Onu kırabilecek bir kişinin varolduğuna inanmıyordu bile ama,Hartes'i ve Lara'nın ona nasıl baktığını bugün fark etmişti.Lara,onu kırabilecek tek kişi tarafından paramparça edilmişti,Hartes onu yarıp geçmişti.
"Bunun bedelini ödemeli."diye düşündü Malyen.Yavaşça yaklaştı ve Lara'nın çenesini kontrol etti."Bunun bedelini ödeyecek."
Malyen kıza nasıl yardım edebileceğini düşünürken,birden yanında beliren kişiyle ürktü,bembeyaz saçları yere değen Melek,elini ağlayan kızın çenesine koydu,birkaç fısıldama ile Lara ağlamayı kesti,birleşen kemiklerin sesiyle Malyen onun iyileştiğini anladı.Sonra Melek'in Hartes'in gitmesine izin verdiğini hatırladı,ona bunun hesabını sonra sormayı planladı.
"Hemen iyileştir beni,Hartes'in peşinden gideceğim."
Melek başını iki yana salladı."Gemiler adalardan ayrıldı bile evlat,Hartes gitti.Onu,kendi isteği olmadan geri getirmen mümkün değil."
Malyen kaşlarını çatıp başını çevirdi."Peki ya Megas?"
Melek ellerini onun kaburgalarına koyup iyileştirmeye başladı."Yaşıyor,Rades onu öldürmemiş,Rades'in geleceğini bilseydim yardım ederdim ama haberim yoktu."
Malyen iyileşmeye başlayan kaburgaları kaşınınca yüzünü ekşitti.
"Hartes2in gideceğini biliyordun ama."
"Onu,Hartes'i iyice inceledikten sonra fark ettim.Her hareketi,sözü ve bakışları bulunduğu yerden nefret ettiğinin kanıtıydı.Önce teslim olacağını sanmıştım,ama öğrendim ki ailesini ve ona söylediğimiz yalanları öğrenmiş."
"Neden ona engel olmadın?"
Melek omuz silkti."Ne işe yarayacaktı?Şu haline bak,yoluna çıktığın için kemiklerini kırdı,onu engelleseydin neler yapardı sence?Bize bir şey yapamasa bile,sizi öldürürdü.Bu onun kendi kararı,Megas en başta hata yaptı.Onun kaderini kontrol etmek istedi,sonuçları da bu oldu."Melek kalkıp Loren'e doğru yürümeye başladı.Malyen ona döndü.
"Onu bulacağım ve...kurtaracağım."
Melek Loren'i iyileştirirken ona baktı.
"Neyden kurtaracaksın?Seçtiği yoldan mı?O zaman çok çalışman gerekecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ningendo
FantasySiyahlar içerisinde ki adam yukarıya doğru sıçradı ve üstünde neredeyse yok olmuş bir klanın arması bulunan devasa bir sütun'un üstüne kondu.Yıldırımlarla dolu gökyüzüne baktı,vahşice ve çılgınca bir kahkaha attı.Başını aşagıya çevirip bir zamanlar...