Hartes,adının Rades olduğunu söyleyen adamın çakra havuzuna baktı.
Endişesi iyice yükseldi,adamın çakra havuzu neredeyse bir okyanus kadardı,çok büyük ve derindi,Hartes Altın Moduyla bile büyüklüğünü ölçemiyordu.Üstelik kendisine bakmaya devam eden korkunç gözleri,ağzında ki yarım gülümseme ile çok tehlikeli duruyordu,ve de çok güçlü.Kişinin gücü,bildiği tekniklerle değil,karakteri ile ilgilidir.
Megas sürekli söylerdi bu sözü,başka sözleri de vardı.
Hiç kimseyi görünüşüne göre değerlendirme,güçlü görünenler birer bebek olabilir.
Tabi tabi.Acaba herifin çakra havuzunu görsen ne yapardın?
Hartes kendine geldi,ya hep,ya hiçti.
Elini yüzüğüne attı,yedi tane bıçak çıkardı,ince bıçakları üst üste koyup dişlerinin arasına sıkıştırdı.
Rades,ona konsantre olmuş bir şekilde bakıyordu,Hartes'in bu adamı burdan uzaklaştırması gerekiyordu."Eğer beni istiyorsan,gel ve al!"
Hartes hızla bulunduğu dalın üstünde koşmaya başladı,dalın en ucuna geldiğinde,yanda ki ağaca zıpladı,başka bir dala konarken,Rades'in arkasından geldiğini gördü,hiç ses çıkarmadan hızla peşinden geliyordu.
Onlarca ağaç geçtikten sonra,Hartes yeteri kadar uzaklaştığını düşündü,hızını arttırıp koşmaya devam etti,üstünde ki dalın köküne geldiğinde çakrasını ayaklarında toplayıp ağacın gövdesinde koşmaya başladı,Rades peşinden gelirken,koştuğu gövdeye bir tekme attı,havada arkasını döndü,ağzında ki bıçakları iki elinde paylaştırdı, alnında ki bir ter damlası kaşının üstünden yanağına akarken,rüzgar saçlarını dağıttı,hava kararmaya yüz tutmuştu,kuşlar sessizleşmişti,güneş yavaşça batmaya devam ederken, Hartes ellerinde ki bıçakları Rades'e fırlattı,sonra kendisi saldırıya geçti.
Malyen'in hatası buydu;hiç bir şaşırtmaca yada tuzak olmadan direkt saldırı.Rades onu sadece aurasıyla bile uçurabilirdi,ama karnına yumruk atmayı tercih etmişti.
Bıçaklar hızla kendisine gelirken,Rades sırtında ki pelerini çıkarıp attı,sarı yıldız süslemeli siyah kıyafetiyle dururken,sağa ve sola hamleler yaparak bıçaklardan kaçtı,son bıçağı iki parmağıyla yakalayıp döndürdü,tekrar Hartes'e fırlattı.
Hızla gelen bıçak,yana doğru eğilen Hartes'in yanağını kesti,bir kan damlası aşağı doğru akarken,Hartes bağırdı.Ancak acıdan değildi bu, Rades'i şaşırtmak yada aurasını kullanamaması için dikkatini dağıtmak içindi.
Hartes yaklaştığında,önce bir sağ yumruk gönderdi.Bu engellenince,ters takla atıp bir tekme denedi,Rades bunuda engelleyince,rastgele ama temkinli saldırmaya başladı.
Bir tekme,bir yumruk,sonra bir yumruk daha ve bir tekme daha,saldırısı bu yöndeydi,ama her zaman aynılarını yapmıyor,farklı kombinasyonlar deneyerek onu şaşırtmaya çalışıyordu.
Rades sadece savunma yapıyor gibi görünüyordu,sadece darbeleri engelliyor,saldırmıyordu.
Hartes onun bir plan yapmakta olduğunu düşündü,tek açıklama bu olmalıydı.Hava yavaşça kararırken,Rades bir yumruk attı,Hartes Altın Mod sayesinde bunu görüp hızlıca eğildi,sonra bir tekmeden daha kaçtı.
Bu sefer Rades saldırmaya başladı,sürekli saldırılar yapsada, Hartes bunlardan kaçabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ningendo
FantasySiyahlar içerisinde ki adam yukarıya doğru sıçradı ve üstünde neredeyse yok olmuş bir klanın arması bulunan devasa bir sütun'un üstüne kondu.Yıldırımlarla dolu gökyüzüne baktı,vahşice ve çılgınca bir kahkaha attı.Başını aşagıya çevirip bir zamanlar...