Kurtuluş

3.6K 351 12
                                    

Hartes diz üstü çöktüğü yerde başını kaldırıp etrafa baktı,Gölge gitmişti, hava aydınlıktı.O adamın yaptığı her neydi ise,tüm orman alacakaranlığa bürünmüştü,onun çok güçlü olduğunu anlamıştı,ve ondan çok korkmuştu.

Eğer bilgi istiyorsan,turnuvayı kazanacaksın!

Hartes kararsız kalmıştı,o adama güvenip güvenemeyeceğini bilmiyordu,adam ona turnuvaya katılırsa ailesi ile ilgili bilgi vereceğini söylemişti,oysa az önce turnuvayı kazanırsa bilgi vereceğini söylemişti.

Aklının mantıklı tarafı,adamın onunla oynadığını söylüyordu.Ama diğer,aile özlemi çeken tarafı ne olursa olsun durmamasını söylüyordu,turnuvayı kazanmak zorunda olduğunu söylüyordu.

Hartes yavaşça ayağa kalktı,orman sessizdi,ne çığlık sesi nede başka bir ses vardı,yürümeye başladı,Lara ve Malyen'in nerede olduğunu merak etti,acaba iyiler miydi,yoksa yaralanmış yada başka bir dövüşe girip ölmüşler miydi?

Mecburen Altın Mod'u açtı, duyabileceği her sese kulak verdi,garipti ki,çok az ses vardı;
birkaç kişinin konuşması,birinin ağlaması,ve bir fısıldama.

"Ona bir şey olmaz,merak etme."

Hartes bu erkek sesinin kime ait olduğunu anlamaya çalıştı,tanıdık gelsede,emin olamamıştı.

Diğer sesi duyduktan sonra,emin oldu.

"Ya öldüyse Malyen,ne yapacağız?"

Hartes hemen harekete geçti,ağaçların içinden koşarak devam etti,devrilmiş ağaçların üstünden atlayıp,bir mağaraya geldi,etrafına bakıp,başını eğerek içeri girdi.

Bir köşede,sırtını duvara vermiş,ayaklarını uzatmış Malyen vardı,başka bir tarafta ise dizlerini karnına çekmiş Lara.

Hartes onlara doğru yürüdü.

"İyi misiniz?"

İlk harekete geçen Malyen idi,ayağa fırlayıp Hartes'e doğru gelen Lara'nın önünü kesti.Lara şaşkınlıkla ona bakarken,Harten bunu neden yaptığını anladı.Malyen kendini dövüşe hazırlayıp konuştu.

"Sende kimsin?"

"Hartes,başka kim olabilir?"

"Nasıl anlayacağız senin gerçek olduğunu,ya ilizyonsan?"

Hartes ofladı.

"Siyah taşa sahiptik ve sen taşımızı isteyen bir adam tarafından dövüldün,bana biraz hakaret etsende,intikamını aldım sayılır."

Hartes konuştuktan sonra sırtını duvara verip oturdu,ayaklarını uzatmıştı,Malyen onun gerçek olduğuna inanmıştı ki,Lara'nın önünden çekildi.

Lara gelip Hartes'in yanına oturdu.

"İyi misin?"

"Fazla değil."

"O adamla neler oldu?"

Hartes gözlerini kapatıp kafasını geriye yasladı,bu konuda konuşmak istemesede,arkadaşlarının olanları bilmeye hakkı vardı,tabi tüm doğruları değil.

"Dövüştük,beni baya iyi patakladı,ama sonra...bilmiyorum,iyi dövüştün falan dedi ve bana bunu verdi."

Hartes iç cebinden siyah ve beyaz taşı çıkardı.Rades beyaz taşı ona vermişti,siyah taşı Rades'in aldığını hatırlıyordu ama iç cebine baktığında onu da orada bulmuştu.

NingendoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin