Dikkat Çekmek

2.4K 255 25
                                    

"Sordum bir soru,cevaplayan yok mu?"

"Lanet olsun."dedi Naceyno."Hector, burada ne işin var?"

O güne kadar adı bilinmeyen bu gizemli adamın adının Hector olduğunu öğrenen herkes,büyük bir şaşkınlığa uğradı,böyle garip ve değişik bir adamın daha havalı yada korkutucu bir isime sahip olmasını bekliyorlardı.Boris diğerlerini geçerek öne çıktı.

"Burada ne işin var Kafiyeli?"

Hector'un yüzünü büyük bir şaşkınlık kapladı,sonra da o şaşkınlık yerini kızgınlığa bıraktı.

"Ben denizde bir gemi,ne demek Kafiyeli?"

Diğerleride ona bakarken Boris ellerini kaldırıp salladı.

"Ne?Böyle bir adama başka ne denirdi ki?"

"Belki kardeş denilebilir."dedi Kronos.Sert adımlarla diğerlerini geçip Hector'un karşısına dikildi.

"Ben,Tanrı.Seni burada görmek çok güzel Hector,Zinon yada Kafiyeli,hangisini kullanıyorsan."

Hector başını yana eğdi,gülümsedi.

"Bir zamanlar keldim,seni öldürmeye geldim."

Kronos ellerini kaldırdı."Benimle bir derdin mi var Zinon?"

"Parlak bir ten,yok edilmeli sen."

Kronos başını yana çevirdi."Burada da,bizi öldürmek isteyen biri duruyor,bir zamanlar istiyordu aslında,şimdi ise,kardeşlerimizden biri oldu,sen de olmak istemez misin?"

Hector şaşkınlıkla başını çevirdi,Hartes'in orada olduğunu yeni fark etmişti,gözlerini kocaman açarak konuştu.

"Ateşte kor,ne yaptın sen Sharanor?"

"Hartes."dedi genç adam sertçe."Benim adım Hartes,Sharanor değil,kendime ait bir iradem ve aklım var,ve evet,Hector,doğru tarafı buldum,belki sende bulmak istersin."

Hector kafasını şiddetle iki yana salladı,biraz zorlandıktan sonra bir mısra daha attı.

"Mısırlar saçak,bilmiyorsun bu adam ne yapacak."

"Biliyorum,"dedi Hartes yavaşça."Cehennem'in kapılarını açıp,bu dünyayı gereksiz fazlalıktan kurtaracağız."

Hector gözlerini kocaman açtı."Bilmeli sen,delirmişsin sen.Yerde mısır unu,kaybetmişsin yolunu."

"Yol mu?"diye tekrar etti Hartes."Ne yolundan bahsediyorsun Kafiyeli?Savaş ve ölüm dolu yolu seçip hayatım boyunca savaşmaktansa,barış ve huzur yolunda bir kez savaşırım."

"O haklı."dedi Kronos."Bizim yolumuz,gelecekte ki barışı sağlamanın tek yolu.Başka türlü,asla barış olamaz.Krallıklar bu kadar açken,Ölümsüzler bu kadar güçlüyken,huzur diye bir şey olamaz.Büyük bir hata yapıldı,yeniden başlamamız için eskilerin yok edilmesi gerekiyor."

"Eski dediğin,hayatıdır insanın.Yok edemezsin öylece,huzur gelmez böylece."

Kronos yavaşça Hartes'e döndü.

"Anlaşılan,Hector bize sorun çıkaracak.Sen git Hartes,biz onunla ilgileneceğiz."

"Nasıl istersen."

"Boris,onlara Tenpo'ya kadar eşlik et,bir dediğini iki etme."

Boris kendisine seslenilmesiyle zıpladı,yerlere kadar eğildi.

"Emredersiniz."

"Madem siz de Tanrıdansınız,artık sizde düşmanımsınız."dedi Hector yumruklarını sıkarak."Gitmeyeceksiniz bir yere,serileceksiniz yere."

NingendoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin