,,Crrrrrr" vypněte někdo ten krám nazývaný BUDÍK. Neochotně jsem se vyhrabala z postele a šla do koupelny. První na seznamu byla sprcha, potom namalovat něco co by vypadalo jako obličej a nakonec se obléct jako člověk.
Když už jsem upravená a oblečená tak jsem všechny kufry postupně odnesla do předsíně. Potom jsem zamřila do kuchyně kde jsem si vzala jogurt ke snídani (nic jiného tam nebylo :D). Po snídani jsem si zavolala taxi a nechala se odvézt na letiště, kde na mě čekal nějaký chlápek. Taxi zastavilo a já vystoupila. V letištní hale jsem se rozhlédla, jestli neuvidím chlápka s cedulí, na které je napsané moje jméno. Někdo mi poklepal na rameno, já se otočila a uviděla chlapa jako horu.
,,Alex Tomlinson?" zeptal se. Jen sem kývla hlavou. ,,Následujte mě, pan Tomlinson pro vás poslal soukromé letadlo" řekl.
,,D-dobře" vykoktala jsem. Chlápek popadl dva kufry a šel, já vzala ten poslední a šla za ním. Doufám že vám nemusím říkat co se dělo před vstupem do letadla, protože to uběhlo tak rychle že to ani já sama nevím. V letadle to bylo luxusní a mělo spoustu místa. Usadila jsem se u okna a dala si sluchátka do uší. Usnula jsem ani nevím jak.
Vzbudila jsem se 10 minut před přistáním. Letadlo dopadlo na pevnou zem a já si oddechla protože létání je jedna z věcí které nemám ráda. Z letadla jsem vystupovala společně s tím chlápkem a jak sem zjistila jmenuje se Jacob.
Před letištěm mi dal nějakou kartičku na to aby mě pustily do zazobané čtvrtě, potom klíče od branky a od vily. Já se s ním rozloučila a šla na parkoviště kde byla moje Audi RS7 kterou jsem si koupila přes internet (jo zní to divně) a nechala dovést sem.Řidičák mám asi půl roku. Nastoupila jsem a jela na adresu kterou mi dal Jacob. Zastavila jsem před vilou a WOW. v tom co je přede mnou mám bydlet jo? Tak to je hustý!
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...