*60* Dětské hřiště

1.8K 68 1
                                    

- - - DALŠÍ DEN - - -
Vzbudil mě pláč Vicky. Vylezla jsem z postele, šla k postýlce a vzala si ji na ruce. Nakojila jsem ji a zamířila do koupelny. Vysprchovala jsem se, učesala si vlasy a upletla si z nich dva copánky. Namalovala jsem se: řasenka, linky, obočí a korálová rtěnka. Oblékla jsem si černé džíny a bílé tričko.

Nachystala jsem oblečení Samovi, oblékla Vicky a šla dolů do kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nachystala jsem oblečení Samovi, oblékla Vicky a šla dolů do kuchyně. Na stole byly lívance a vzkaz. Simon jel na nějakou schůzku. Ok. Dva lívance jsem dala na talířek pro Sama, do skleničky jsem nalila džus a sobě si udělala kafe.

,,Půjdeme dneska na hřiště?" zeptal se Sam.

,,Jestli chceš" usmála jsem se a pohladila ho po vlasech.

,,Tak já se jdu obout" usmál se a běžet se obout. Vicky jsem dala do kočárku a zaryla ji. Má šedorůžový a pomohl mi ho vybrat Simon.

Obula jsem si bílé boty, jednou rukou chytla Samovu ruku a druhou kočárek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Obula jsem si bílé boty, jednou rukou chytla Samovu ruku a druhou kočárek. ještě jsem si mobil s peněženkou dala do kabelky na kočárku. Na dětském hřišti se Sam hned rozeběhl na klouzačku. Já jsem si sedla na lavičku a houpala kočárkem. Někdo mě zatahal za tričko. Podívala jsem se na něj a viděla Lauru.

,,Teto Alex" usmála se, vyskočila na lavičku a objala mě.

,,Kde máš mámu nebo tátu?" zeptala jsem se.

,,Byla jsem se strejdy a tátou na procházce a utekla jsem jim když jsem tě viděla" sklopila oči.

,,Tak já jim zavolám" povzdechla jsem si. Vtáhla jsem mobil z kabelky a začala hledat číslo na Louise.

,,Lauro" řekl někdo. Otočila jsem se a viděla Louise a kluky. ,,Kam si šla, tohle mi nedělej měl jsem strach" usmál se a vzal ji na ruce.

,,Chtěla jsem pozdravit tetu Alex" řekla smutně. Kluci se na mě podívaly. Přiběhl ke mě Sam s nějakým chlapečkem.

,,Mami koukej, našel jsem si kamaráda" usmál se.

,,To je dobře zlato" pohladila jsem ho po líčku.

,,Dobrý den, já jsem Jay" řekl stydlivě.

,,Ahoj, já jsem Alex" usmála jsem se.

,,My si jdeme hrát" řekl Sam a i s Jayem odběhl k pískovišti. Někdo mi poklepal na rameno. Otočila jsem se a setkala se s pohledem Toma.

,,Můžu s tebou mluvit?" zeptal se. Jen jsem přikývla a odešla s ním stranou.

,,Co potřebuješ?" zeptala jsem se a snažila se aby můj hlas nezněl vyklepaně.

,,Potřebuji si zašukat a ty už bydlíš jinde" řekl slizce.

,,Nebudu s tebou spát" zakroutila jsem hlavou a chtěla odejít. Silně mě chytil za zápěstí a zády mě přitlačil ke stromu.

,,Mě je jedno co chceš ty nebo ne, klidně tě ošukám tady před lidmi" pokrčil rameny a ruku mi dal pod tričko. Začala jsem se kroutil a snažila se vyprostit z jeho sevření. Stisk zesílil a v ruce mi zmáčkl prso.

,,Nech mě" řekla jsem. Dal mi silnou facku. Slzy mi začaly téct po tváři. ,,Prosím" šeptla jsem. Najednou jeho stisk zmizel a Tom se ocitl na zemi. Nad ním se skláněl rozzuřený Louis.

,,Nech ji na pokoji, ještě jednou se k ní přiblížíš tak ti dám přes hubu že tě vlastní máma nepozná, hajzle" zavrčel. Dal mu ještě dvakrát pěstí a přišel ke mě. ,,Alex, jsi v pohodě?" zeptal se starostlivě.

,,Díky, jsem" přikývla jsem.

,,Udělal ti před tím něco?" zeptal se Louis když jsme i s kluky seděly na lavičce. Sklopila jsem pohled ale neodpověděla jsem. ,,No ták, udělal?" zeptal se znovu.

,,Dva dny před tím něž jste přijely z turné mě....." vzlikla jsem a potom se zasekla.

,,Co?" zeptal se Harry.

,,Z-znásilnil mě" šeptla jsem.

,,Ten hajzl" zavrčel Louis.

,,Proč si to někomu neřekla?" zeptal se Niall.

,,Nevím" pokrčila jsem rameny. Vicky začala brečet tak jsem se zvedla a vytáhla ji z kočárku.

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat