Vzbudila jsem se naprosto rozlámaná v obýváku. Koukla jsem na hodiny a bylo 10:15, vstala jsem a šla se do pokoje obléct (nahoře) a namalovat: řasenka, linky a rudá rtěnka.
Na snídani jsem si vzala ovocný salát co byl v lednici, napsala vzkaz ,že jsem jela do studia a můžou přijít. Dojela jsem do studia a šla rovnou nahrávat. Jsme asi v půlce písničky, když někdo zaklepe, sundám si sluchátka a jdu otevřít. Za dveřmi stojí One Direction s Pezz a Paulem.,,Ahojte" usměji se na ně a ustoupím aby mohly projít.
,,Tak, jak jste na tom?" zeptal se Paul úsměvem.
,,Máme půlku písničky, kterou jsem ti minule ukazovala" řekla jsem a šla do nahrávací místnosti. Nahrála jsem zbytek písničky a oddychla si že už můžu domůůů.
,,Super, pojď ještě se mnou, musíme se na něčem domluvit" řekl Paul a už mě táhl do jeho kanceláře. Paul se posadil do svého křesla a já naproti.
,,Takže, v úterý máš v 6 večer koncert v O2 aréně a ještě dneska máš rozhovor společně s kluky do televize, tak jim to prosím řekni a domluv jim aby se chovaly slušně" podíval se na mě prosebně.
,,No jako nevím jestli mě poslechnou, ale zkusím to no" zasmála jsem se.
,,Dobře, ten rozhovor je dneska ve 3, pošlu pro vás auto" řekl a já přikývla. ,,Jo a od začátku měsíce budeme točit klip na Girl on the ramp a potřebuji aby sis sehnala nějaké dvě další holky které umí na skateboardu aspoň trošku, nebo je seženu já" řekl.
,,Jednu bych věděla, ale nevím jestli bude souhlasit" řekla jsem.
,,Dobře to je asi všechno co jsem chtěl. Ne, počkej modest s tebou chce zítra mluvit v 1 tu máš být. Teď je to všechno, můžeš jít" řekl. Rozloučila jsem se s ním a šla zpátky za kluky. Vyšli jsme před studio a šli ke svým autům.
,,Nechce jet někdo se mnou?" zeptala jsem se, když jsem viděla jak zase koukají na auto. Začaly se překřikovat že mi málem praskla hlava. ,,Dobře, dobře, hlavně se přestaňte hádat. Se mnou pojede Loui, Niall a Pezz" usmála jsem se.
,,Proč zrovna oni?" zeptal se Harry.
,,Louis je bráška, Niall je nejroztomilejší a Pezz jsem neviděl dva roky" řekla jsem s klidem. Domů jsme jely oklikou protože se kluci chtěly projet.
,,Ty vole, oni mají rychlejší auto a jsou tu později" řekl Harry jen co jsme vkročily do obýváku.
,,Kluci se chtěly projet a šoupni se" řekla jsem mu a sedla si.
,,Co si jim udělala?" zeptal se Zayn a mával Niallovy, Loisovi a Pezz před obličejem.
,,Tak to byla ta nejlepší jízda nejlepším autem" řekl pořád omámený Niall a Pezz s Louisem přikývly.
,,Jak rychle si jela pane bože?" zeptal se Liam.
,,Nevím ale co vím že dost rychle" zasmála jsem se nad výrazy těch tří co jely se mnou. Liam už se nadechoval že začne přednášku o rychlé jízdě a jak je to nebezpečné, ale já mu dala ruku před pusu. ,,Vím jela jsem rychle, mohly jsme nabourat a vím že je to nebezpečné" řekla jsem zamračeně. Kluci se jen rozesmály nad tím, že jsem věděla co chce říct.
,,No nic já jdu do pokoje, jo a nezapomeňte být 14:55 u dveří máme rozhovor" usmála jsem se na ně a chystala se odejít do pokoje se připravit, ale Louis mi v tom zabránil. ,,Co je?"
,,Jak to že máš tetování?" zeptal se zamračeně.
,,Nemůžu? Ty je máš taky" řekla jsem mu.
,,Máš ještě něco jiného na těle co nevím?" zeptal se mě a já přikývla. Louis nadzvedl obočí na náznak abych mu řekla co.
,,Piercing" řekla jsem v klidu.
,,Kde?" bože bratře jsem na výslechu. Jen jsem protočila oči a kraťase si dala níž aby šel vidět.
,,Jak ti to mohly udělat když nejsi plnoletá?" zeptal se.
,,Jsem slavná bratříčku" sladce jsem se usmála. ,,Už můžu jít" zeptala jsem se ho. Jen přikývl a já se šla chystat na rozhovor.
ČTEŠ
You don't know me
FanficCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...