Bylo to neznámé číslo. Vzala jsem telefon a přijala hovor.
,,Prosím" řekla jsem do telefonu.
,,Nazdar Alex máme si domluvit první rande" řekl, jak jsem podle hlasu poznala blbeček.
,,Jasně jsem řekla že s tebou nebudu nikdy nic mít, ani v soukromém životě, ani na veřejnosti" řekla jsem hnusně.
,,Tak to máš smůlu, podepsaly jsme smlouvu" řekl a bylo mi jasné že má na tváři úšklebek.
,,Jak ty víš že jsem tu smlouvu podepsala?" zeptala a i když to nemohl vidět zvedla jsem obočí.
,,Ty si ji ještě nepodepsala?" zeptal se se strachem v hlase.
,,Ne nepodepsala a po té facce ani nepodepíšu, takže máš smůlu já ti fackovacího panáka dělat nebudu" zasmála jsem se do telefonu
,,Hmmm, se ještě uvidí. Tu smlouvu podepíšeš i kdyby si nechtěla" řekl a zasmál se.
,,Jo jasně, a já jsem babička Lady Gaga vole" řekla jsem a hovor položila. Mobil jsem položila na stolek, pohodlně se posadila na pohovku a zaklonila hlavu dozadu.
,,Ty si vážně babička Lady Gaga?" zeptal se nevěřícně Niall.
,,Víš že cizí hovory se neposlouchají?" zeptala jsem se, aniž by jsem se na něj koukla.
,,Tak odpověz, si nebo ne?" zeptal se znovu.
,,Ne nejsem a běž se radši věnovat jídlu" řekla jsem a promnula si bolavé místo na tváři.
,,Co to máš na té tváři?" zeptal se Louis.
,,Nic,nic" řekla jsem a usmála se na něj. No měl to být úsměv, ale díky bolesti to byl úšklebek.
,,No to vidím. Kdo ti to udělal?" zeptal se a koukal mi na tvář.
,,Nikdo, nech to být" řekla jsem. Už se nadechoval že něco řekne ale, přerušil ho zvonek. ,,Jdu tam" řekla jsem a šla otevřít. Za dveřmi stál sám Justin Bieber osobně.
,,Marja, co po mě zas chceš?" zeptala jsem se a opřela se o rám dveří.
,,Podepíšeš tu smlouvu" řekl a procpal se dovnitř.
,,Jo, jasně můžeš jít dál" překroutila jsem očima a zavřela dveře. Justin šel rovnou do kuchyně, bylo tam vidět z obýváku tak všichni viděly naši ctěnou návštěvu.
,,Na, podepiš ji" řekl a podal mi smlouvu na náš 'vztah'.
,,Tu smlouvu s strč někam, já s tebou nechci mít nic společného" řekla jsem mu hnusně.
,,A proč se mnou nechceš mít nic společného?" zeptal se s drzým úšklebkem.
,,Si namachrovaný idiot co si myslí že může všechno" řekla jsem mu na rovinu.
,,To si neměla" řekl a už se napřahoval že mi vrazí ale já jsme včas uhnula, chytla mu ruku, dala pěstí do nosu a kolenem do břicha a složila ho na zem tak, aby se nemohl hýbat.
,,Teď jestli nechceš dopadnout hůř, tak vypadni a už se tu neukazuj" řekla jsem mu a pustila ho. ,,Vyprovoď se sám, dveře jsou tam" řekla jsem a ukázala na dveře. Jako poslušný pejsek šel ke dveřím, kde se otočil a věnoval mi vražedný pohled. Hned jak se zavřely dveře, jsem si vzala džus a opřela se zády o linku.
,,Nechtěl bych tě naštvat" řekl Harry.
,,Co po tobě vlastně chtěl?" zeptal se Louis.
,,Modes říkal že v novinách se spekuluje jestli jsem lezba nebo ne a tak Justin měl být můj 'přítel' ale já ho i s modestem poslala do prdele" řekla jsem stručně.
,,A co po tobě chtě teď?" zeptal se pro změnu Liam.
,,Chtěl abych podepsala smlouvu na náš falešný vztah" řekla jsem.
Aktakys
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...