,,S modestem si nezahrávej, mohly by ti to zavařit" řekl Liam.
,,A jak jako?" zeptala jsem se se zvednutým obočím.
,,Nevím" odpověděl a pokrčil rameny
,,Vidíš, tak se do toho nepleť" řekla jsem jednoduše. Povídaly jsme si a dělaly blbosti až do večera. Na večeři jsem udělala tousty a šla spát, protože mám zítra koncert, ale kluci o něm neví.
- - - DALŠÍ DEN - - -
Vzbudila jsem se v 10:17. Kluci ještě spali, tak jsem se převlékla a šla do tělocvičny.Zrovna jsem dělala kliky a zazvonil mi mobil. Niall, co chce?
,,Co je Ni" řekla jsem udýchaně.
,,Kde si? Prohledali jsme celý barák a ty nikde máme strach" řekl rychle.
,,A v tělocvičně jste nebyli, že?" zeptala jsem se.
,,No myslím že ne" řekl zamyšleně.
,,No, tak tam jsem, nazdar" řekla jsem a vypnula hovor. Za chvíli se do tělocvičny nahrnulo pět vysmátých idiotů. Jen jsem pokroutila hlavou a dobíhala druhý kilometr na běžícím páse. Doběhla jsem, vyndala si sluchátka z uší, šla se napít a na chvíli si sednout. Přece jenom dvě hodiny cvičení v kuse nedá nikdo, teda kromě sportovců.
,,Jak dlouho jsi tady?" zeptal se Liam.
,,Nevím, asi dvě hodiny" řekla jsem a pokrčila rameny.
,,A to nemáš dost?" zeptal se.
,,Ani ne, jdu ještě cvičit" řekla jsem a šla k žíněnkám abych si procvičila Parkur, který jsem dělala chvíli v Česku. Po další hodně kluci kňourali že už nemůžou tak jsme se šli všichni převléct a osprchovat se. Osprchoval jsem se, dala si řasenku, lesk na rty a linky. Oblékla jsem si bílé tílko s ananasem, černé roztrhané kraťase, černé convers boty a sluneční brýle na hlavu. Do černé tašky se cvočkama jsem dala mobil, peněženku, doklady a klíče. Sešla jsem schody a mířila do kuchyně, kde jsem si vzala jablko. ,,Tak kluci já pádím" řekla jsem jakmile jsem vešla do obýváku.
,,Kam a s kým?" zeptal se Louis.
,,Na koncert a sama?" řekla jsem.
,,Na koho koncert?" další výslech.
,,Je to můj koncert. Musím na zvukovku, tady máte vstupenky i do zákulisí. Jo a radši jeďte zadním vchodem, bude tam Jason řeknu mu aby vás pustil" řekla jsem a dala jim vstupenky.
,,V kolik to je?" zeptal se Ni.
,,Je to v 5, ale teď už musím jít čauko" řekla jsem a každému dala pusu na líčko. Vzala jsem si klíčky od auta, nasedla a jela do O2 arény kde mám mít koncert. Zvukovka proběhla bez problémů a mě už líčily na koncert. Líčení jsem měla modré.
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...