*41* Nákupy pro miminko

2K 76 2
                                    

- - - O MĚSÍC POZDĚJI - - -
Už jsem v 5. měsíci a bříško už mám docela velké. Na chlapečka se těším jak já, tak kluci s holkami. Kluci říkali že ho budou učit fotbal a různé hry. Momentálně nemám žádné koncerty, mám jen rozhovory. Většinou když nemám co dělat, píšu písničky. To je ale většinou protože kluci i holky mě i El zakázaly dělat skoro všechno. Jíst smíme jen zdravě, což znamená žádné bonbóny, brambůrky, smažené jídla, zmrzlinu. Vždy se schováme ke mě do bytu a zamkneme dveře, aby se k nám nikdo nedostal. Vlastně jako teď. Už asi hodinu jsme zalezlé u mě v bytě a pojídáme každá svůj kyblík zmrzliny. Já mám jahodovou a El vanilkovou. 

,,Jdeme se projít?" vyruší mě z myšlení El.

,,Já mám být za půl hodiny u doktora" koukla jsem na ni. 

,,Tak já půjdu s tebou a potom zajdeme na nákupy pro tvého prcka. Musíme udělat pokojík" zasnila se. 

- - - PO KONTROLE - - -
Právě jsme s El v obchoďáku a jdeme do obchodu s věcmi pro miminka. Vešly jsme do sekce pro chlapečky a El se hned rozeběhla k jednomu ze stojanů. 

,,Koukej, to je roztomilé" řekla a podala mi bodyčko s Mickey Mousem. 

,,Tak ho bereme" usmála jsem se a hodila ho do košíku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tak ho bereme" usmála jsem se a hodila ho do košíku. 

,,Tohle taky" řekla a hodila do košíku modrošedé bodyčko se stromečky. 

Takhle jsme nakupovaly do 6 hodin večer

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takhle jsme nakupovaly do 6 hodin večer. 

,,Zajdeme si na večeři?" zeptala jsem se Eleanor.

,,Jasňačka, už mám hlad" uculila se. Zašly jsme do dražší restaurace a hned si objednaly. Já jsem měla smažený sýr a hranolky a El měla steak a brambory, k tomu jsme měly colu. U jídla jsme probíraly děti, práci a různý drby. 

,,A kde vlastně pracuješ ty?" zeptala se El.

,,No.... jsem zpěvačka" špitla jsem.

,,Woow" vydechla. ,,A jak se tam jmenuješ?" vyzvídala.

,,Lexie" usmála jsem se.

,,Počkat. Počkat. Počkat. Ty si ta nová zpěvačka, která má už miliony fanoušků po světě?"

,,Jo" zaculila jsem se. Potom jsme zaplatily a vydaly se domů. Už byla zima tak jsme šly rychleji. Došly jsme domů, sundaly si bundy a svalily se na gauč v obýváku. 

,,Bolí mě nohy" postěžovala si El. 

,,Nápodobně" řekla jsem a zaklonila hlavu. Cítila jsem větší tlak v bříšku. Chytla jsem se za něj a zjistila že už kope. Usmála jsem se a dál si hladila bříško. 

,,Děje se něco?" zeptala se El vyděšeně.

,,Jsem v pohodě, jen malý kope" usmála jsem se na ni.

,,Fakt? Můžu si sáhnout?" zeptala se nadšeně. 

,,Jasně" řekla jsem. Ona položila ruku na moje bříško a taky se usmála.

,,To je pěkný" zasmála se. Slyšela jsem dupot po chodbě a tak jsem usoudila že běží kluci.

,,Bacha, běží hlídka" zasmála jsem se.

,,Pojď se jim schovat" zatáhla mě za gauč a vykukovala, aby viděla kluky. Za chvíli se přiřítili do obýváku a zběsile se rozhlíželi okolo sebe. 

,,Kde jsou? Vždyť jsme je slyšeli se smát" řekla nechápavě Harry.

,,Jestli se jim něco stane tak budu vraždit" zavrčel Louis.

,,Nebude třeba Loui" řekl někdo za námi. My dvě jsem se pomalu otočily a spatřily blonďatého irského skřeta, nebo-li Nialla. 

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat