*44* Práce

1.8K 73 0
                                    

Když jsme všichni tři došly ke mě do bytu, hned jsme si sedly do obýváku. Já jsem seděla na kraji, nohy jsem měla na Liamovém klíně a hlavu na jeho ramenu, on mě objímal okolo pasu. Samík seděl vedle Liama z druhé strany a hrál si s hračkami. Jen tak jsme seděly a koukaly na televizi, když mi zazvonil mobil.

,,Kdo zase otravuje" zabručela jsem. Natáhla jsem se pro mobil a přečetla si jméno volajícího. Simon. ,,Ahoj" řekla jsem.

,,Ahoj Alex, jen jsem ti chtěl připomenout že máš v 7 koncert ale ty přijď už v 6 aby jsme stihly zvukovku" připomněl mi.

,,Nezapomněla jsem, za koho mě prosím tě máš? Ale budeš muset zase hlídat Sama" usmála jsem se.

,,Počítám s tím" jsem si jistá že se ušklíbl. 

,,Aby ses nepotento" pokroutila jsem očima.

,,Tak v 6. Čauky" zasmál se.

,,Nazdar" pokroutila jsem hlavou a vypnula hovor. Mobil jsem položila zpět na stůl a zase se opřela o Liamovo rameno.

,,Kdo ti volal?" zajímal se.

,,Dneska večer musím pryč" 

,,Proč?" posmutněl.

,,Časem se to dozvíš" pousmála jsem se. Vážně mu teď nechci vysvětlovat že jsem zpěvačka. On přikývl a přitulil se ke mě. Z vedlejšího bytu se ozvaly hlasy a bouchnutí dveří.

,,Že by se po roku a čtvrt rozhodly navštívit své dva kamarády a byt" zamračil se Liam.

,,Mami" zasmál se Sam a sedl si na mé nohy.

,,Copak?" usmála jsem se.

,,Pustíme si autícka?" udělal psí oči.

,,Jasně" zasmála jsem se a zvedla se. Zapojila jsem fleshku a hned na ní našla pohádku, kterou jsem pustila. Sedla jsem si k Liamovi, Samík si sedl na můj klín a opřel se o mě. Usmála jsem se a objala ho kolem pasu. Otevřely se dveře z vedlejšího bytu a do obýváku vstoupil Niall, Harry, Zayn, Louis, Sarah, Perrie, nějaká černovláska, Eleanor a Laura. Odvrátila jsem od nich pohled a koukala se na pohádku co hrála v televizi. Po chvíli jsem uslyšela tiché oddechování od Sama.

,,Odnesu ho do pokoje" řekla jsem Lamovi. On jen přikývl a pustil mě. Vzala jsem svého spícího syna do náruče a odnesla ho do pokoje. Opatrně jsem ho položila na postel, dala mu pusu na čelo a odešla.

- - - 17:30 HODIN - - -
Stojím před skříní a vybírám si věci. Vybrala jsem si šaty, na to džínovou bundičku, černé baleríny a světle růžovou kabelkou do které dám mobil, peněženku a doklady.

 Vybrala jsem si šaty, na to džínovou bundičku, černé baleríny a světle růžovou kabelkou do které dám mobil, peněženku a doklady

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Došla jsem vzbudit Sama a nachystala mu oblečení. On se oblékl a se mnou šel do obýváku. Před ním jsme se však zastavily, protože mluvili o mě. Proč v poslední době o mě mluví všichni? Vstoupily jsme do obýváku a hned na nás padly všechny zraky. 

,,Vy už jdete?" zeptal se Li.

,,Jo, asi v devět budeme doma" usmála jsem se.

,,A kam jdete?" přišel ke mě.

,,Za stjejdou Simem" řekl Sam.

,,Do práce" zakroutila jsem hlavou.

,,Tak pozdě?" koukl ven. ,,Nejsi doufám děvka, nebo něco takového, že ne?" zamračil se.

,,Ne to fakt nejsem" zasmála jsem se. ,,Ale už budeme muset jít" políbila jsem ho.

,,Ahoj" usmál se. 

,,Ahoj" úsměv jsem mu oplatila. Chytla jsem Sama za ruku, vyšla z bytu a následně z bytovky.





Aktakys

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat