*49* Plánování a Tom s Jackem

1.9K 83 0
                                    

Vzbudila jsem se, když mě někdo hladil po tváři. Otevřela jsem oči a zjistila, že je to Sam.

,,Mami já mám hlad" řekl.

,,Už jdu broučku" usmála jsem se. Sundala jsem Liamovu ruku z mého pasu a vstala. Ze skříně jsem si vzala věci, které jsem odnesla do koupelny a šla do kuchyně. ,,Co by sis dal?" 

,,Ovocný salát" usmál se. Do misky jsem mu nakrájela banán, jablko, kiwi, jahody a pomeranč. Dala jsem mu to na stůl a šla se zlidštit. Udělala jsem veškerou hygienu a namalovala se. Oblékla jsem si barevný crop-top a světle fialové kraťásky.

Šla jsem do obýváku, kde seděly holky i kluci z vedlejšího bytu a sedla si k nim

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem do obýváku, kde seděly holky i kluci z vedlejšího bytu a sedla si k nim.

,,Ahoj" řekla jsem. Oni mi pozdrav opětovaly a dál se dívaly na film. Za chvíli přišel Liam, který na rukou nesl Sama. 

,,Ahoj zlato" řekl Li a sedl se vedle mě. Já se jen usmála a políbila ho. 

,,Co kdyby jsme si vyrazily na společnou dovolenou?" zeptala se najednou Perrie.

,,To je dobrý nápad" pokýval hlavou Niall. Všichni souhlasily a čekalo se jen na mě.

,,No ták, bude sranda a odpočineš si od práce" koukala na mě psíma očima El.

,,Tak jo" povzdechla jsem si. Je pravda, že za poslední dobu jsem byla hodně ve studiu, protože jsem nahrávala nové album. I Simon říkal, že bych někam měla se Samem jet.

,,Tak mi vybereme kam pojedeme a vy se postarejte o děti, balení a různé věci okolo" zavelel Louis a šel pro notebook.

,,A kdy pojedeme? Abych to mohla říct Simonovi" ozvala jsem se.

,,Za 3 dny" řekl přicházející Louis.

,,Tak já mu jdu zavolat" zvedla jsem se a šla do kuchyně pro mobil. Simon s tím souhlasil a říkal že si dá taky na pár dní volno. Sotva jsem položila telefon, někdo zazvonil. Když jsem otevřela viděla jsem Toma a Jacka. ,,No nene, kdo se tu rozhodl navštívit starou kamarádku" zasmála jsem se. Říkala jsem vám že jsou to dvojčata? (Nahoře obrázek Toma a Jacka)

,,Zase vtipná" ušklíbl se Tom.

,,Vím, já vždycky" mrkla jsem na něj. ,,Pojďte dál" odstoupila jsem od dveří, aby mohly dovnitř. ,,Kafe, čaj, vodu, džus?" 

,,Něco tvrdšího by si tam neměla?" zeptal se Jack.

,,Zdá se mi to, nebo se z tebe stává alkoholik?" koukla jsem na něj pobaveně.

,,To víš no. Já a alkohol máme velmi hluboký vztah" řekl zasněně.

,,Jasně, chápu" pokývala jsem hlavou pobaveně. ,,Tak co si dáte?" zeptala jsem se.

,,Džus" řekl Tom.

,,Džus s vodkou" řekl Jack. Vše jsem nalila do skleniček a šla do obýváku. 

,,Někoho vám představím" řekla jsem všem co seděly v obýváku.

,,Strejdo Tome a Jacku" vypískl Sam a běžel je obejmout.

,,Ahoj prcku" cvrnkl ho do nosu Jack.

,,Já nejsem prcek" řekl uraženě Sam.

,,To víš že ne, ty jsi velký chlap, že?" usmál se Tom.

,,Jo a až budu velký jako maminka, budu ji chránit, protože ona je moje princezna" řekl a objal mi nohu.

,,Hele brzdi, to je moje princezna" řekl Liam majetnicky a přitáhl si mě k sobě. Potom jsem je všechny představila a zdá se, že si celkem rozumí.

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat