*32* Autonehoda?

2.2K 76 2
                                    

- - - O 10 MĚSÍCŮ POZDĚJI - - -
Vzbudilo mě otevírání dveří mého nemocničního pokoje. Ano, nemocničního. Asi před 6 měsíci jsem měla autonehodu a byla jsem v kómatu. Probudila jsem se asi před 2 týdny a nikdo kromě doktorů za mnou nechodí. Nic si nepamatuji, jestli mám bratra, sestru, kamarády, vůbec nic. Měla jsem silný otřes mozku a utrpěla jsem ztrátu paměti. Super co? Něco málo mi řekla sestřička. Říkala že jsem zpěvačka Alexis a že jsem slavná, nebo, že těsně před auto nehodou jsme společně s 5 second of summer nazpívali album. 

,,Dobré ráno" usmála se na mě doktorka. 

,,Dobré" oplatila jsem jí úsměv.

,,Dneska už můžete jít domů" řekla.

,,Dobře, děkuji" řekla jsem a začala si balit věci.

,,Potom se stavte na sesterně, musíte podepsat nějaké papíry" řekla.

,,Jo" usmála jsem se. Ona jen kývla a odešla. Já se oblékla do věcí co mi jedna hodná sestřička dala a vydala se na sesternu. Podepsala jsem pár papírů a s úsměvem na rtech jsem opustila budovu. Před budovou mi však úsměv z tváře zmizel. Všude byly fanoušci a novináři. Hned jak jsem otevřela dveře všechny pohledy spadly na mě. Všichni na mě koukaly jako bych spadla z vesmíru. S nechápavým výrazem jsem se jimi prodrala a stopla si taxi. Než jsem nastoupila tak jsem za sebou slyšela zvuky fotoaparátů. Jo, tak tohle se mi nelíbí. 

,,Kam to bude slečno?" zeptal se řidič. 

,,Na letiště prosím" usmála jsem se. Jak jsem zjistila nejsem v Londýně, ale v L.A. Nevím jak jsem se sem dostala, zřejmě nějaký koncert. 

- - - V LONDÝNĚ - - -
Právě jsem dorazila do kadeřnictví a mám v plánu si obarvit vlasy. 

,,Dobrý den" řekla mile kadeřnice.

,,Dobrý den" usmála jsem se.

,,Jak to budete chtít?" zeptala se.

,,No, chtěla bych fialovo růžové ombré" řekla jsem.

,,Dobře" řekla a odešla nejspíš pro barvy. 

Asi za hodinu jsem měla vlasy nabarvené a já spokojeně odcházela. U hlavy jsem měla tmavě fialovou, potom tmavě růžovou a nakonec světlejší růžovou (obrázek nahoře)







Kratší kapitola, snad vám to nevadí.
Aktakys





You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat