Dneska je den odjezdu na moje turné. Jestli se ptáte, co jsme dělaly celý týden, tak já vám to řeknu. 1. den kluci pronajaly aquapark na celý den, takže jsme tam byly jenom my. 2. den jsme byly v ZOO, což nebyl zrovna nejlepší nápad, protože nás honily fanynky. 3. den jsme prošly snad celý Londýn a pro moje nohy to byl masakr. 4. den jsem byla na koncertu kluků. 5. den jsme byly doma u bazénu. 6. den mi kluci pomohly zabalit a 7. den jsme se válely u televize, koukaly na filmy a jedly pizzu, zmrzlinu a různé sladkosti. A teď se loučíme protože už jsem na letišti a já musím letět.
,,Kluci, mějte se tu krásně a prosím ať vila stojí než se vrátím" usmála jsem se na ně.
,,Neboj" usmál se bráška.
,,Musím jít kluci" řekla jsem a všechny objala. No, ne všechny, Liam tu není.
,,Chci fotku z každého koncertu a každého místa na kterém si byla" řekl Niall.
,,I fotku snídaně?" zvedla jsem obočí.
,,Jo" zaculil se.
,,Ty si trdlo" zakroutila jsem hlavou a každého z nich ještě jednou objala.
,,Ahoj" zamával mi Louis.
,,Ahoj" zamávala jsem jim a šla. Vzpomněla jsem si že mám něco pro Liama. ,,Kluci" doběhla jsem k nim ještě.
,,No?" zeptal se Harry.
,,Dejte to Liamovi, chtěla jsem mu to dát tady na letišti ale nepřijel" řekla jsem a podala Louisovi řetízek pro Liama.
,,Dáme mu to, neboj" usmál se Louis.
,,Pozdravujete holky" zamávala jsem jim a šla už rovnou do letadla.
- - - V LETADLE - - -
Sedla jsem si k okýnku a koukala se ven. Budou mi chybět. Hlavně Liam. Možná jste to poznaly možná ne, ale já jsem se zamilovala do Liama a hodně mě bolí, že mě ignoruje, nebo že se nepřišel alespoň rozloučit, když se dlouho neuvidíme.,,Prosím zapněte si pásy, budeme vzlétat" řekla letuška do mikrofonu. Zapnula jsem si pás a do uší si dala sluchátka ve kterých mi hrály písničky kluků. Jo, nejedu soukromím letadlem ale normálním. Vedle mě sedí pěkný kluk a bude mu asi 18 nebo tak nějak.
Hlavu mám opřenou o okno a po tvářích mi stále tečou slzy. Povzdechla jsem si, zapnula mobil a prohlížela jsem si fotky mě s kluky. Zastavila jsem se na jedné, byla jsem tam s bráškou z dovolené na kterou jsme jely bez rodičů.
Nad vzpomínkami z té dovolené jsem se musela usmál. Dělaly jsme blbosti, v hotelu klepal na dveře a utíkaly pryč.
,,Přítel?" zeptal se ten sexy kluk co seděl vedle mě.
,,Bráška" usmála jsem se.
,,Jsem Andy" řekl a podal mi ruku.
,,Alex" potřásla jsem mu rukou. ,,Za kým letíš?" zeptala jsem se.
,,Za nikým, cestuji a ty?" zeptal se.
,,Turné" povzdechla jsem si.
,,Ty jsi zpěvačka?" zvedl obočí.
,,Jo" usmála jsem se.
,,A máš nějaké svoje písničky v mobilu?" udělal psí oči.
,,Jo" zasmála jsem se a na youtube našla moje písničky.
,,Hezky zpíváš" řekl, když si poslech pár písniček.
,,Díky" usmála jsem se. ,,Hele, napadlo mě, když cestuješ a já mám turné, mohl by jsi létat se mnou soukromím letadle a nemusel bys platit drahé letenky" usmála jsem se.
,,To nejde" zakroutil hlavou.
,,Proč? Já si nemám s kým povídat v letadle. Prosím" udělala jsem psí oči.
,,Tak jo" povzdechl si.
,,Díky" uculila jsem se. Celý zbytek letu jsme si povídaly a dělaly kraviny. Jojo, dva magoři se hledaly až se našly. Právě jedeme do hotelu, kde by mě měl čekat Paul a dát mi klíče od pokoje a rozpis koncertů. Asi za pět minut taxík zastavil před pěti hvězdičkovém hotelem a my vystoupily. Andy první protestoval a říkal že si zaplatí sám nějaký hotel ale já ho překecala a řekla mu že bude se mnou v hotelu. ,,Ahoj Paule" řekla jsem mu.
,,Ahoj Alex" usmála se.
,,Paule to je Andy bude se mnou jezdit po turné, Andy to je Paul, můj manažer" představila jsem je s úsměvem.
,,Dobře, tu máš kartičku od pokoje, já ho mám hned vedle tebe a tady máš rozpis všech koncertů" řekl a podal mi to.
,,Díky a čauec" řekla jsem a táhla Andyho do výtahu.
,,Ty seš jak torpédo" smál se Andy.
,,Říkají to o mě" uculila jsem se. Otevřely se dveře od výtahu a já utíkala hledat náš pokoj.
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...