Kluci nakonec vybraly Španělský ostrov Ibiza. Jednou jsem tam byla i se Samem a užila jsem si to. Právě jsem dobalila věci pro mě a Sama a šla si lehnout. Svalila jsem se na postel a zavřela oči. Cítila jsem jak mě někdo bere do náruče a posunuje mě.
,,Já nespím" otevřela jsem oči a usmála se na Liama. Ten mě jen položil a lehl si nade mě. Začal mě líbat a hladit rukou po boku. Polibky se přesunul na můj krk, který jemně skousl. ,,Počkej, je tu Sam" vzdychla jsem.
,,Sam už spí zlato" zamumlal mi do krku.
-Nebudu vám tady vypisovat co se dělo dál protože bych se asi hanbou propadla před kamarády, nebo příbuznými, kteří tenhle příběh čtou, takže si to domyslete-
- - - RÁNO - - -
Vzbudila jsem se asi okolo páté hodiny ráno. Koukla jsem se vedle sebe a viděla Liama, jak klidně oddechuje. Při vzpomínce na včerejší noc, jsem se mírně začervenala. Vstala jsem z postele, ze skříně si vzala věci a šla do koupelny. Sprcha, zuby, vlasy a líčení. Prostě to co vždy. Oblékla jsem si džíny s dírami na kolenou, jednoduché bílé tričko a na to růžovou mikinu.V kuchyni jsem si vzala pomerančový džus a šla do ložnice. Z poličky jsem si vzala knihu, sedla si na postel a začala číst. Když jsem byla asi v půlce knížky, vzbudil se Liam.
,,Dobré ráno" usmála jsem se.
,,Dobré" řekl a znovu zabořil hlavu do polštářů. Otočil se na bok a koukal na mě.
,,Copak?" zeptala jsem se.
,,Nic, jen si strašně roztomilá" uculil se.
,,Nejsem" zakryla jsem si obličej rukama. Slyšela jsem jak se zasmál a sundal mi je.
,,Ale jsi" řekl a než jsem stačila něco namítnout, políbil mě. Obmotala jsem mu ruce okolo krku a usmála se do polibku. Když se odtáhl, zabořil si hlavu do mého krku. ,,Mě se nechce z postele" zamumlal.
,,Co kdyby jsme si udělaly filmový den?" zeptala jsem se nadšeně.
,,Souhlasím"
,,Tak já jdu nakoupit nějaké dobroty, ty vzbuď Sama, udělejte si snídani a stáhněte nějaké filmy" zavelela jsem a zvedla se z postele. Krátce jsem ho políbila a odešla se obout.
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...