*51* Cristiano

1.7K 72 0
                                    

- - - NA IBIZE - - -
Hned jak jsme přiletěly, šly jsme si lehnout protože byly 3 hodiny ráno. Já jsem ale nemohla usnout a tak jsem šla na balkón. Celou noc jsem se koukala na nebe plné hvězd. 

,,Kdy jsi vstávala?" zeptal se Li a a vytáhl mě na nohy.

,,Ani nevím" pokrčila jsem rameny. Přece mu nebudu říkat, že jsem vůbec nespala.

,,Pojď se nachystat, půjdeme na snídani" políbil mě. V pokoji jsem si z kufru vzala věci a šla do koupelny. Učesala jsem se, umyla si zuby a nalíčila se. Oblékla jsem si barevné šaty, na nohy žabky a na nos jsem si dala sluneční brýle.

 Oblékla jsem si barevné šaty, na nohy žabky a na nos jsem si dala sluneční brýle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pomohla jsem Samovy se převléct a potom jsme všichni tři šly na snídani. Já jsem si vzala müsly s bílím jogurtem a čaj, Liam si vzal míchané vajíčka s kávou a Sam si vzal čokoládové lupínky s mlékem a kakao. Po snídani jsem se šly všichni převléct do plavek. Oblékla jsem si brevné dvojdílné plavky a Samovi nachystala tmavě modré s nějakými obrázky.

 Oblékla jsem si brevné dvojdílné plavky a Samovi nachystala tmavě modré s nějakými obrázky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na plavky jsem si oblékla volné šaty. Liam si nechal jen plavky a šel bez trička. Sama jsem chytla za ruku, Liama kolem pasu a šly jsme na pláž, kde jsme měly sraz s ostatními. Všichni už byly ve vodě a Liam se Samem se za nimi rozeběhly. Já jsem si sundala šaty, lehla na lehátko a koukala na soc. sítě a oddávala se slunci.

,,Es usted, Alex?" (Jsi to ty, Alex?) zeptal se někdo Španělsky. Koukla jsem nahoru a viděla svého kamaráda. Z kamarádili jsme se když jsem tu byla minule se Samem.

,,Cristiano" vypískla jsem a skočila mu kolem krku.

,,Te extrañé" (Chyběla jsi mi) řekl.

,,Eres demasiado" (Ty mě taky)

,,¿Cómo es que estás aquí?" (Jak to že jsi tady?) 

,,Estoy aquí de vacaciones con Sam y un amigo" (Jsem tu na dovolené se Samem a přítelem) usmála jsem se.

,,¿Dónde está Sam?" (Kde je Sam?) 

,,Será sobre el mar" (Bude asi v moři)

,,¿Cómo estuviste todo este tiempo? Algo nuevo?" (Jak ses měla celou tu dobu? Něco nového?)

,,En realidad no Solo ... Descubrí que tenía un hermano, ella encontró un amigo" (Ani ne. Jen.... Zjistila jsem, že mám bratra, našla si přítele) pokrčila jsem rameny.

,,Espera hermano ¿Nos presentarás?" (Počkej, bratra? Seznámíš nás?) nešlo si nevšimnout těch jeho jiskřiček v očích. 

,,Desafortunadamente, no patea para el rosa como tú" (Bohužel nekope za růžový jako ty" zasmála jsem se.

,,Él no tiene que cavar, solo tiene que apuñalar" (Kopat nemusí, stačí když  bude píchat) skousl si ret.

,,Vamos, uno de Casanova, toma un cóctel y ve a Sam" (Pojď ty jeden Casanovo, dáme si nějaký koktejl a potom zajdeme za Samem) chytla jsem ho kolem pasu.

I s koktejly jsme se vydali po písčité cestě k moři kde dováděl Liam se Samem. Docela jsem se divila že s nimi nejsou ostatní.

,,Sameeee" zaječel Cristiano, až jsem na sebe málem vylila celou sklenici jak jsem se lekla.

,,Tio" (Strejdo) Odtrhl se od Liama a vběhl Cristianovi do náruče. Pár slovíček jsem ho naučila, aby si alespoń trochu rozuměli.

,,Pero creciste" (Ty jsi ale vyrostl) pocuchal mu vlasy.

,,Cristiano este es mi amigo Liam.... Liame, můj kamarád Cristiano" (Cristiano tohle je můj přítel Liam.....) Nebyla jsem si jistá jestli Liam uměl španělsky tak jsem mu to raději řekla anglicky. 

,,Un amigo ¿Entonces no me lo prestará?" (Přítel? Takže mi ho nepůjčíš?) naklonil se ke mě.

,,Cristiano" vyjekla jsem a plácla ho přes rameno. Liam na nás jen nechápavě koukal. Takže neuměl španělsky.

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat