*20* Vysvětlení

2.2K 96 2
                                    

Vzbudil mě rámus dole, koukala jsem na hodiny a zjistila že je 8. Ten kdo dole dělá rámus dole tak ho vlastnoručně uškrtím. Vstala jsem od Chrise který spal a vzala si bačkory. Sešla jsem po schodech, abych zjistila kdo tu je. Kdo jiný než kluci,že. 

,,Proč tu děláte kravál v tuhle nekřesťanskou hodinu" zavrčela jsem na ně.

,,My tě nechtěly vzbudit, ale když už si vzhůru nechceš nám udělat snídani" zeptal se Niall. Jen jsem protočila oči a šla udělat palačinky.

,,Nachystejte na stůl marmelády a nutellu" řekla jsem jim. 

,,Ok" řekl Louis a vytáhl to z ledničky.

,,Snídaně" zařvala jsem kdy bylo hotovo.

,,Co řveš, my jsme tu všichni" řekl Harry. Chvíly jsem počkala jestli přijde Chris.

,,Bože můj" zaúpěla jsem a šla nahoru do pokoje pro Chrise. On si tam roztomile spí. ,,Chrisi vstáváme, je snídaně" řekla jsem a zatřepala s ním. On jen zamručel a spal dál. ,,Dělej, nebo tě z té postele vytáhnu násilím" řekla jsem mu. Nic. Povzdechla jsem si, chytla ho za ucho a táhla ho do kuchyně.

,,Auuuu, to bolí, pusť" pištěl Chris.

,,Měl si vstávat dobrovolně" řekla jsem když jsme byly v kuchyni. 

,,Kdo to je?" zeptal se Liam. V jeho očích jsem zahlédla..... smutek a zklamání? 

,,Chris" odpověděla jsem jednoduše a každému dala talířek s palačinkama.

,,A kdo je ten Chris?" zeptal se brácha.

,,Je to kluk, jestli to nepoznáš" pokroutila jsem očima.

,,Tak jinak. Co dělá u nás ve vile" zeptal se.

,,Teď momentálně jí a poslouchá náš rozhovor" ušklíbla jsem se. Chtěla jsem ho naštvat, což se mi dařilo 

,,Kdo. To. Je." mezi každým slovem udělal mezeru.

,,Ok, ok. Je to můj mladší bráška, kterého mi daly do péče" řekla jsem mu.

,,Počkat, ta nejsi plnoletá, tak proč ho nedaly mě?" zeptal se nechápavě.

,,Ty jsi jeho nevlastní brácha a já jeho vlastní-polovičně"

,,Jak nevlastní? Jak polovičně?" zeptal se.

,,Vy nemáte společnou ani mamku ani tátu. No a polovičně proto že máme stejného tátu ale jinou mámu" vysvětlila jsme.

,,Jak to že nemáme stejné rodiče?" stále nechápal.

,,Ty máš jiného tátu než mi dva a jinou mámu než Chris" řekla jsem. ,,Takže já jsem s vámi dvěma vlastí sourozenec jen polovičně" dodala jsem.

,,Aha" řekl.

,,Jo, Chrisi tohle je Niall, Harry, Liam, Zayn a tady je tvůj nevlastní brácha Louis. Kluci tohle je můj bráška Chris" představila jsem je.

,,Kolik ti je Chrisi?" zeptal se Harry.

,,14. Kolik je vám?" zeptal se.

,,Mě je 23, Harrymu 22, Louisovi 25, Zaynovi 24, Liamovi 23 a Alex 20" řekl Niall.

,,To není fér, já nechci být nejmladší" fňukl Chris.

,,Neboj, než si přišel ty byla jsme tu nejmladší já" rozcuchala jsme mu vlasy. On si je hned začal upravovat a díval se na mě jako bych provedla něco celostátně zakázaného. 

,,Druhý Zayn" řekl Louis. Zayn po něm hodil vražedný pohled. 












Aktakys

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat