Chrise jsem provedla vilou a zakončila to u mě v pokoji.
,,Zatím budeš mít pokoj se mnou. Potom se když tak mi dva přestěhujeme jinam, nebo se ti udělá pokoj" řekla jsem mu.
,,A proč by jsme se měly stěhovat když jsme tu jenom dva?" zeptal se mě.
,,My dva + tvůj nevlastní brácha + čtyři další kluci. Jo a chodí sem i jejich přítelkyně" zasmála jsem se.
,,Ahá" řekl a pořád se rozhlížel po pokoji.
,,Tady je koupelna a tady je šatna kde si můžeš dát věci" řekla jsem a ukázala na dveře.
,,Oka, uděláš něco k jídlu mám hlad" udělal na mě psí oči.
,,Dobře, kuchyně víš kde je tak tam přijď, až budeš mít vybaleno" usmála jsem se na něj. On jen přikývl a šel do šatny. Já vyšla z pokoje a mířila si to do kuchyně, kde jsem udělala zapékané brambory. Naložila jsem sobě i Chrisovi a společně jsme to snědly.
,,Co budeme dělat?" zeptal se Chris.
,,Můžeme jít do bazénu, ve dvě musím na nahrávání a přijedu až večer" řekla jsem mu.
,,Můžu jít s tebou na to nahrávání?" zeptal se.
,,Jasně. Ale teď jdeme pro plavky a pak do bazénu" řekla jsem. Rozeběhly jsme se do pokoje kde jsme si vzaly plavky. Chris měl černé s modrýma nápisy a já mint plavky.
Vyšli jsme na zahradu a já skočila kufr do bazénu, za mnou hned skočil Chris. Smály jsme se jak idioti a dělaly jsme blbosti.
,,Chrisi jestli se mnou chceš jít na nahrávání tak vylez a běž se oblíct" řekla jsem. On jen přikývl a šel se převléct. Chris si oblékl černé džíny, černou džínovou bundu a bílé tričko. Já si vzala toto.
Rychle jsme vlezly do auta a vyjely. Jasně, teď když spěcháme tu musí být zácpa. Stojíme tu už přes půl hodiny a moc jsme se teda neposunuly. Vezmu si mobil a vytočím Paula.
,,Kde sakra si?" zeptal se naštvaně.
,,Kvůli toho ti volám, stojím v zácpě, tak přijedu později" řekla jsem mu.
,,Dobře" vydechl.
,,Za chvíli jsem tam" řekla jsem.
,,Jojo, čau" řekl a položil hovor. Koukla jsem na Chrise který se díval do mobilu a usmíval se.
,,Usmíváš se jak měsíček na hnoji" ušklíbla jsem se.
,,Ne, ne, to neusmívám" řekl.
,,Ale jo, vždyť to vidím" zasmála jsem se.
,,Ok, tak se usmívám, no a co" řekl a znovu se usmál do mobilu. Jen jsem zakroutila hlavou a vyjela ze zácpy. Zastavila jsem před skate parkem.
,,Vystupovat" řekla jsem a vylezla z auta.
,,Co tu děláme?" zeptal se Chris.
,,Natáčíme tu novou písničku Girl on the ramp" řekla jsem a šla za Paulem.
,,Ahoj Paule" řekla jsem.
,,Ahoj Lex" usmál se.
,,Paule tohle je můj mladší bráška Chris, Chrisi tohle je můj manažer Paul" představila jsem je.
,,Dobře. Ale teď se pojď, musíme natáčet" řekl a už mě táhl k Sáře aby mě nalíčila. Vzala jsem si do ruky skateboard a šla za Perrie a Eleanor.
,,Ahojte holky" usmála jsem se na ně.
,,Ahoj" řekly jednohlasně a objaly mě.
,,Tak holky, teď půjdete na ty rampy a uděláte každá po jednom trik a dvě co ho zrovna dělat nebudou, budou tleskat a chválit ji" řekl Paul a my jen přikývly.
Máme to natočené skoro celé, jupí. Právě je 8 hodin večer a my jedeme domů. Zastavila jsem před vilou a koukla se na Chrise. Vylezla jsem z auta, obešla ho a otevřela dveře spolujezdce.
,,Chrisi jsme doma" řekla jsem, on se jen zavrtě a spal dál. Já si jen povzdechla, vzala ho do náruče a odnesla do postele. Vysprchovala jsem se a oblékla si pyžamo. Vlezla jsem do postele za Chrisem který se ke mě přitulila usnula jsem.
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...