- - - O TÝDEN POZDĚJI - - -
Už je to týden co jsem s dětmi odešla. Simon mi nabídl že bych mohla bydlet nějakou dobu u něj a já to přijala. Jsem mu za to vděčná. Má velkou vilu ve které bydlí sám a říkal že teď tam je veselo. Znovu jsem nechala udělat testy otcovství Vicky i Samovy, přišli včera a já se právě chystám jít za Liamem a dát mu je. Oblékla jsem si světle modré džíny, bílí crop-top, černobílou košili a na nohy bílé converse.Do menší bílé kabelky jsem si dala obálku s papíry na kterých jsou výsledky testů, mobil, klíče od bytu, peněženku a doklady. Simon vzal Sama ven tak sebou beru jen Vicky. Vzala jsem ji na ruce, zamkla vilu a šla do auta. Připoutala jsem ji do sedačky a sedla si na místo řidiče.
- - - V BYTĚ - - -
Odemkla jsem byt a hned potom i obývák. Holky i kluci seděly na gauči a koukaly na televizi. Vicky si hrála s mými vlasy. Hned jak jsem otevřela dveře se na mě všichni podívaly. Hodila jsem na stůl obálku a podívala se Liamovi do očí.,,Jsou to testy otcovství které přišly včera, ještě jsem je neotevřela. Doufám že ti to stačí jako důkaz že Vicky i Sam jsou tvoji a že jsem tě nepodvedla" řekla jsem a otočila se na odchod.
,,Ty už jdeš?" zeptala se Perrie a přišla ke mě.
,,Jo" pokrčila jsem rameny.
,,Zůstaň na chvíli" udělala psí oči. Beze slova jsem se i s malou posadila. ,,Můžu?" zeptala se a ukázala na Vicky. Přikývla jsem a podala jí ji.
,,Kde je Sam?" zeptala se El a sedla si vedle mě.
,,Simon ho vzal ven" koukla jsem na ni. Viděla jsem jak Liam vzal obálku do ruky a pomalu ji otvírá. ,,Ta obálka tě nekousne" rýpla jsem si. Hodil po mě vražedný pohled, vzal do ruky dva papíry z obálky a začal číst. Kluci mu koukaly přes rameno.
,,Naše testy potvrzují že otcem Sama Daniel Tomlinson je Liam James Payne" přečetl nahlas Niall.
,,Naše testy potvrzují že otcem Viktorie Katie Tomlinson je Liam James Payne" přečetl nahlas tentokrát Harry. Všichni se na mě podívaly.
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...