,,Co budeme dělat?" zeptal se Niall.
,,Já musím jít natáčet klip" řekla jsem.
,,Však si byla i včera" řekl Chris.
,,No a?" pozvedla jsem obočí.
,,My nikdy takhle nenatáčely" řekl Louis.
,,Jdu se obléct" řekla jsem a šla do pokoje. Dala jsem si jenom řasenku protože vím že mě budou líčit a oblékla si modré kraťásky a černou halenku s odhalenými rameny.
,,Tak já jdu kluci, páčko" řekla jsem. Kluci se zvedly a šli se mnou do předsíně. ,,Kam jdete?"
,,S tebou" řekl Louis.
,,A to vám dovolil kdo?" zvedla jsem obočí.
,,My" zaculil se Ni. Jen jsem si povzdechla a šla před vilu.
,,Kdo jede se mnou?" zeptala jsem se.
,,Všichni" pokrčil rameny Louis.
,,V autě je jen pět míst a nás je sedm" řekla jsem.
,,Chris a Niall si sednou na někoho z nás" vysvětlil. Kývla jsem a zalezla se všemi do auta kde jsem následně nastartovala a vyjela směr skate park.
,,Co tu děláme?" zeptal se nechápavě Ni.
,,Já vám neřekla jak se ta písnička jmenuje?" zeptala jsem se.
,,Ne" řekl.
,,Girl on the ramp" nevinně jsem se zaculila a šla za Paulem a holkami.
,,Zase poslední" řekl Paul.
,,Taky ti přeji krásné odpoledne" pokroutila jsem očima.
,,No nic. Dneska dotočíme konec, vy půjdete na tamtu rampu-" ukázal na ni ,,-a tam zatancujete tu choreografii co jste se učily, jenom na konci skočíte. Ty Alex musíš zpívat, chápeme?"
,,Chápeme" vykřikly jsme.
,,Teď se běžte nalíčit a převléct se" pokroutil hlavou a odešel. Šly jsme za Sárou která nás nalíčila.
,,Tady máte věci a běžte se převléct" řekla. Šly jsme za menší boudu a oblékly se. Zjistila jsem že nemám tričko a tak jsem jenom v podprsence a kraťasích běžela za Sárou.
,,Já nemám tričko" zakňourala jsem.
,,Včera sis ho dávala do auta" zasmála se.
,,A jo" plácla jsem se do čela. Prošla jsem kolem kluků a z auta vytáhla tričko. Oblékla jsem si ho a běžela za Paulem.
,,Kde si zase byla?" zeptal se.
,,Sorry Paulí, hledala jsem tričko" zaculila jsem se.
,,Všichni víme co máme dělat?" zeptal se.
,,Jóóóó" zakřičely jsme a se smíchem běžely na rampu kde jsme čekaly na pokyn že můžeme začít.
- - - PO NATÁČENÍ - - -
,,Tak se mějte holky" zamávala jsem jim a šla za Paulem.,,Alex, všechno je natočené i nahrané, takže asi za dva týdny bude hotovo" řekl s úsměvem.
,,Super" usmála jsem se.
,,S kluky je vždy tolik práce, protože dělají blbosti" řekl.
,,No jo no. Já jsem andílek" sladce jsem se usmála.
,,Ty vždycky co" zasmál se.
,,No, já jo" usmála jsem se.
,,Dobrý, už můžeš domů" řekl.
,,Ahoj" zamávala jsem mu. ,,Tak kluci jde se domů" usmála jsem se. ,,A tam hned skočím do bazénu" zamumlala jsem. Nasedly jsme do auta a jely domů. Když jsme zastavily před vilou tak jsem rychle běžela do pokoje a oblékla si plavky.
Vyběhla jsem na zahradu a skočila do bazénu 'kufr'.
,,Ona to myslela vážně" zasmál se Chris.
,,Zvykneš si. Ona když něco řekne tak to myslí vážně" řekl Louis a společně s kluky skočil zamnou do bazénu.
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...