Podala jsem blonďákovi talířek a sedla si do křesla naproti gauči. Vzala jsem si mobil a začala si prohlížet kontakty a fotky. Za malou chvíli v obýváku seděly na MÉM gauči všichni kluci.
,,Víte že vy máte gauč tam" zvedla jsem hlavu od mobilu a ukázala na jejich polovinu obýváku.
,,Ale zajímalo by mě kdo jsi, co děláš v našem obýváku a proč tu jsou dva gauče" zamračil se ten s květákem na hlavě.
,,Jsem Alex, sedím v NAŠEM obýváku, každý máme svůj gauč a vy zrovna sedíte na mém" odpověděla jsem.
,,Jak NAŠEM?" zvedl obočí.
,,Tam máte vy byt" řekla jsem a ukázala na dveře jejich bytu. ,,Tam mám byt já" ukázala jsem na dveře do svého bytu. ,,A obývák máme společný, tak se uklidni" zamračila jsem se tentokrát já. On protočil očima a už nic neříkal. ,,A jak se vlastně jmenujete?" zvedla jsem obočí.
,,Já jsem Niall, tady je Louis, Liam, tady Zayn a Harry" zazubil se Niall.
,,Já jsem Alex" usmála jsem se. Koukla jsem se na hodiny a usoudila že už bych měla jít spát. ,,Já jdu spát kluci, dobrou noc" řekla jsem, zvedla se z křesla a odešla dveřmi, které jsem následně zamkla. Osprchovala jsem se, vyčistila si zuby a odlíčila se. Zabalená v ručníku jsem přešla ke skříni ze které jsme vytáhla šedé tílko s nápisem SISTER FOREVER, čistě šedé kraťásky které jsem měla jako pyžamo. Mobil jsem dala na nabíječku, lehla si do postele a hned upadla do říše snů.
- - - RÁNO - - -
Vzbudilo mě slunce, které mě šimralo na tváři. Pomalu jsem se zvedla do sedu a vzala si mobil. Projela jsem všechny soc. sítě a zvedla se z postele. V koupelně jsem si udělala drdol, vyčistila si zuby a namalovala se -řasenka, linky a rty přejela jemnou růžovou rtěnkou. V pokoji jsem si oblékala černé domácí kraťásky, bílé tílko s číslem 38 a šla do kuchyně. Po snídani jsem si vzala kytaru a v kuchyni začala skládat písničky. Jo v kuchyni, nechtěla jsem budit sousedy tím že bych hrála v obýváku. Už jsem měla písničku skoro hotovou když někdo zaklepal na dveře, které vedly do obýváku. Odložila jsem kytaru, zvedla se ze židle, otevřela dveře a koukla se na toho kdo mě vyrušil.,,Ahoj Ni" usmála jsem se.
,,Ahoj Alex, můžu jít k tobě? Kluci ještě spí a já se nudím" zakňoural.
,,Pojď" zasmála jsem se a pustila ho.
,,To si složila ty?" vykulil oči na popsané papíry.
,,Jo" zaculila jsem se.
,,Zahraješ mi to prosím?" udělal psí očka.
,,Dobře" řekla jsem. Vzala jsem si kytaru a začala hrát první tóny písničky.
Aktakys
ČTEŠ
You don't know me
FanficCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...