*13* Falešný přítel?

2.8K 101 1
                                    

Po rozhovoru jsme jeli domů. Tentokrát se mnou jel Zayn, Liam a Harry, tvářili se stejně jako ti tři včera. Doma jsem si zalezla do postele s kytarou a blokem v ruce a skládala další písničku do alba. Jmenuje se Shackles (Pouta). Dopsala jsem písničku a šla udělat hygienu. Zalehla jsem do postele a hned usnula.

- - - RÁNO - - -
Vatala jsem asi okolo 9 hodin. Kluci ještě spali, tak jsem udělala snídaní. Jelikož nevím co mají rádi ke snídani tak jsem udělala palačinky, lívance, topinky, tousty a všechno to položila na stůl. První jsem šla vzbudit brášku. 

,,Loui vstávej" řekla jsem a pohladila jsem ho po tváři. Nic. ,,Louisi, někdo ukradl mrkev" uculila jsem se. To jste měly vidět jak rychle vstal. 

,,Někdo ukradl mrkev? Volala si policii?" začal hysterčit.

,,Sorry bráško, ale nechtěl si se vzbudit. Jo a dole je snídaně" řekla jsem mu a šla vzbudit ostatní. Liama jsem vzbudila na to, že má v posteli obrovskou lžíci, Harryho na to, že má vyžehlené vlasy, Nialla na to, že ukradly všechno jídlo a Zayna na to že, dole je Perrie bez trička a kluci na ní čumí. Na oběd jsme si objednali někteří pizzu a někteří čínu. ,,Do prdele" vyletěla jsem z obýváku, když se na hodinách ukazovalo 12:30. V pokoji jsem se rychle namalovala: řasenka, linky a vínovou rtěnku. Oblékla jsem si galaxy šaty, světlou džínovou bundičku, fialové lodičky a menší kabelu (není na obrázku).

 Oblékla jsem si galaxy šaty, světlou džínovou bundičku, fialové lodičky a menší kabelu (není na obrázku)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do kabelky jsem dala peněženku, doklady a klíče. Sešla jsem schody dolů a šla se s kluky rozloučit.

,,Sluší ti to" řekl bráška a usmál se.

,,Děkuji, ale už musím jít nevím kdy se vrátím" usmála jsem se na ně. Vzala jsem si na botníku klíče od auta a vyšla z domu.

K budově kde má modest kancelář jsem dojela tak akorát. Rychle jsem šla k recepci se ohlásit. Zaklepala jsem na dveře a počkala až mě vyzvou abych vstoupila.

,,Dobrý den" řekla jsem a posadila se do křesla.

,,Dobrý den, přejdeme rovnou k věci. S Perrie Edwards jste byla poslední dobou hodně viděna a noviny píšou že spolu něco máte" řekl s kamenným výrazem.

,,No, je pravda že spolu trávíme čas když jsme se neviděly dva roky. Ale nechápu co se teď po mě chce" řekla jsem nechápavě.

,,Budeme vám muset najít falešného přítele" řekl.

,,Bože proč? Já nepotřebuji přítele" koukla jsem na něj.

,,Paparazzi si vymýšlejí že jste lezba a my to musíme vyvrátit, takže budete mít přítele" řekl se stejným výrazem.

,,A kdo by to měl být?" zeptala jsem se s povzdechem.

,,To uvidíte, za chvíli přijde" řekl a já jen přikývla. Uběhlo asi pět minut a někdo zaklepal na dveře a následně vstoupil. Vstoupil Justin Bieber. No ty vole, to má jako 'chodit' s ním? Justin pozdravil a posadil se do druhého křesla. ,,Takže, vy dva budete na veřejnosti pár" řekl a ukázal na nás dva.

,,To mi nemůžete vybrat někoho normálního? Nebo ještě lepší zůstanu pro veřejnost lezba" koukla jsem na něj prosebně.

,,No neboj, já z toho taky nejsem nějak nadšený" odfrkl si ten namachrovaný blbeček vedle mě.

,,S tebou se tu nikdo nebaví, tak drž hubu" řekla jsem a podívala se na něj.

,,Bohužel i pan Bieber potřebuje přítelkyni, aby nebyl pro veřejnost jako děvkař" pokrčil rameny.

,,Ale on je děvkař, když je každý den v novinách jak si slavný Justin Bieber odcházel z klubu ve společnosti cizích dívek" řekla jsem mu hnusně.

,,Ty si nedovoluj spratku malý" řekl blbeček. Jo, budeme mu říkat blbeček.

,,Ty mi nebudeš říkat spratku, sice jsem mladší, ale dovolovat si nebudeš" skoro jsem na něj křičela.

,,Já si můžu dovolovat na koho chci holčičko" řekl s klidem blbeček.

,,Ty mi nebudeš říkat holčičko" zavrčela jsem na něj. ,,Jo a s ním já mít falešný vztah mít nebudu, to už radši zůstat lezba. Nazdar." řekla jsem směrem k nim a s bouchnutím dveří vyšla z kanceláře a následně z budovy. Opřela jsem se o auto a zapálila cigaretu a zavřela oči. Někdo mi poklepal na rameno a já se otočila.

,,Máš oheň?" zeptal se blbeček se slizkým úsměvem.

,,Mám, ale ne pro tebe" řekla jsem a mrkal na něj.

,,Puč mi ten oheň" sykl po mě.

,,A to jako proč?" zeptala jsem se ho s úšklebkem.

,,Řekl jsem puč mi ho" řekl skrz zaťaté zuby.

,,Řekla jsem že ti ho nepučím tak odpal" zašlápla jsem nedopalek.

,,Mě nikdo opakuji NIKDO odporovat nebude" řekl vlepil mi dost silnou facku a odešel. Já jen koukala na místo kde před chvíli stál. Nemůžu uvěřit že člověk kterého znám 10 minut mi vlepil. Jak jsem se aspoň trochu vzpamatovala, nastoupila jsem do auta a jela do vily. Před vilou jsem vystoupila a šla rovnou do obýváku. Bez pozdravu a bez jakéhokoliv slova jsem si sedla na gauč a vzpamatovávala se pořád s té facky.

,,Alex, si v pohodě?" zeptal se Louis ale já ho nevnímala. Nevnímala jsem ani ruce které mi mávaly před obličejem. Z tohohle transu mě probral až zvonící telefon. Bylo to......

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat