*10* Perrie

3.2K 109 9
                                    

Vzbudila jsem se a hned koukla na telefon, ehhh no, je 12:15 ups. No, to je jedno, loudavým krokem jsem se dostala do koupelny, kde jako každý den jdu do sprchy, učesat se a namalovat: řasenka, linky a černá rtěnka. Na sebe jsem si oblékla černé otrhané kraťase s pyramidkami, bílí crop-top s nápisem 'Wecome to my life BITCH' a kožený náramek.

 Na sebe jsem si oblékla černé otrhané kraťase s pyramidkami, bílí crop-top s nápisem 'Wecome to my life BITCH' a kožený náramek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

No a jde se přímo do kuchyně protože můj žaludek hlásí, že má hlad. V kuchyni jsem si k snídaňoobědu dala kukuřičné lupínky s mlékem, protože ti pakoni nic neuvařily. 
Zamkla jsem se v kuchyni a začala jsem vařit oběd: brambory a kuřecí řízky. Začala jsem je smažit a někdo se dobýval do kuchyně. 

,,Aspoň nevyžer ledničku vetřelče!" zařval podle hlasu Niall. 

,,Vetřelec vám dělá oběd ty nenažranče!" křikla jsem zpět. 

,,Pusť mě do kuchyně, prosím" začal žadonit.

,,Jáj, za 15 minut bude oběd ta přesuň ten svůj zadek do obýváku na pohovku a počkej až ho dodělám, kámo" řekla jsem se smíchem.

,,Ale no táááák, já mám hlad" zakňučel.

,,Nialle pojď si sednout víš jak umí náš sexy vetřelec dobře vařit" podle hlasu jsem poznala že to řekl Harry, který následně zakřičel že ho Louis týrá. Dosmažila jsem poslední řízek, všem dala na talíř a následně položila na stůl. Odemkla jsem dveře a opřela se o rám dveří a řekla klukům že je oběd. Všichni se hrnuly ke dveřím ale já je zastavila slovy, že si mají jít umýt ruce, všichni začaly protestovat. Já si založila ruce na hrudi a řekla: ,,Kdo si umyje ruce a bude u mě první dostává řízek navíc" řekla jsem. Měli jste vidět jak rychle se rozprchli teda kromě Liama.

,,Můžu si umýt ruce v kuchyni?" zeptal se s úsměvem, kterému jsem neodolala a přikývla. Liam si umyl ruce a přišel zpátky ke mě a společně jsme čekaly na kluky, kteří se málem přizabily na schodech. Všichni přišli dolů už s umytýma rukama a pohledem vraždili Liama. Jen sem pokroutila hlavou a ustoupila ze dveří aby mohly projít.

,,Jo ještě jsem se chtěl zeptat, proč je napsané ve studiu na dveřích naproti našim napsané tvoje jméno?" zeptal se Louis. A je to v pr**li. No, moc dlouho jsem to neutajila. Beze slova jsem na YouTube najela na svůj kanál a dala mobil Louisovi ke kterému se nahrnuli všichni. Kuchyní se rozléhaly první tóny My forever.

,,No ty vole, ona je skoro stejně slavná jak my a to zpíváme 4 roky a ona jen 1" kroutil Niall hlavou. Já se jen usmála a koukala jak s vyvalenýma očima koukají do mobilu.

,,Moje malá sestřička je slavná" zašeptal Louis a vtáhl mě do obětí.

,,Nečekala jsem takovou reakci bráško" zasmála jsem se mu do ramene. On se odtáhl a nechápavě se na mě koukl.

,,Čekala jsem že začneš vyvádět že jsem ti to neřekla" koukla jsem mu do očí. Jenom zakroutil hlavou a znovu mě objal.

,,Skupinové obětí!" zařval Harry a já se ocitla v velkém obětí One Direction. Chvíly jsme si povídaly o mé kariéře a jak sem se k tomu vlastně dostala. Koukali jsme na pohádku když někdo zazvonil.

,,Dojdu tam, to bude asi Perrie" řekl Zayn a šel otevřít. Do obýváku vešla TA Perrie se kterou jsme nahrály jednu písničku.

,,No ty vole" zašeptala jsem a nám oběma začaly téct slzy.

,,Pojď sem zlato" řekla mi Perrie a já ji skočila okolo krku. Brečely jsme za doprovodu nechápavých pohledů od kluků

,,Tolik s mi chyběla, už neodcházej prosím" zašeptala jsem jí do vlasů.

,,Ty mě taky, už nikdy neodejdu a měly bychom to vysvětlit klukům" Uchechtla se.

,,Jo, to asi jo" řekla jsem. Odtáhly jsme se a dostaly záchvat smíchu z výrazu kluků- koukaly na nás jak na duchy. Asi po deseti minutách jsme se uklidnily.

,,A teď mám jako vysvětlete jak se vy dvě znáte" řekl inteligentně Louis. Já se koukla na Perrie a ona mi naznačila že mám začít. 

,,No začalo to asi ...........

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat