*58*,,Vím že to děcko není moje"

1.7K 70 0
                                    

Hrála jsem si s Katie do chvíle než se z vedlejšího bytu ozvaly mužské hlasy. O chvíli později se kluci nahrnuly do obýváku.

,,Ahoj zlato, chyběl jsi mi" přišla jsem k Liamovi a objala ho. Nemám ráda doteky ostatních ale u něj jsem si připadala v bezpečí. On mi obětí neopětoval a odstrčil mě. ,,Děje se něco?" zeptala jsem se zmateně.

,,Jo, je konec" řekl s kamennou tváří.

,,P-proč?" nahrnuli se mi slzy do očí.

,,Vím že to děcko není moje. Ve Španělsku si šukala s někým jiným" ukázal na Katie a založil si ruce na hrudi.

,,Jak to můžeš říct? Vždyť je ti podobná" rozhodila jsem rukama.

,,Myslel jsem že jsme kamarádi a Louis je dokonce tvůj bratr. Proč si nás tahala za nos a říkala že je ta malá a Sam jeho?" zavrčel Zayn.

,,Test otcovství od Sama jste viděli a pokud budete spokojeni můžeme ty testy udělat i s Katie" koukal jsem na ně.

,,Nenamáhej se, vím že ani jeden není můj. Byl bych rád kdyby si mi nelezla na oči. A jestli si mě napsala do rodného listu, nechci tam být tak to nějak zařiď" přimhouřil oči.

,,Proč si nás tahala za nos? My všichni jsme ti věřili" zavrtěl hlavou Louis.

,,To snad nemyslíte vážně" ozval se za mnou hlas Perrie. Stoupla si vedle mě a mračila se na kluky. ,,Vy nevidíte jak je Katie podobná na Liama? To už jste tak vypatlaní?" zeptala se.

,,Jako sorry ale já se už nenechám tahat za nos" rozhodil rukama Liam.

,,Jaké tahání za nos? Přeskočilo vám? Já vím že jste turné měly jen 6 měsíců a zbylé 4 jste byly někde na dovolené. Překousla bych to že jste mě i holkám lhaly a že jste přemluvili lhát Paula. Ale nepřekousnu že teď obviňujete Alex že podvedla Liama. Ty čtyři měsíce co jste si užívaly měl být Liam oporou Alex, měl si být u porodu vaší dcery ale ne, ty si válíš šunky někde na pláží zatímco ona při porodu myslela jen na tebe, Sama a malou" zakřičela na ně.

,,Je to pravda? Lhaly jste nám o délce turné?" objevili se za kluky ostatní holky. Kluci se překvapeně koukaly na Perrie i na holky.

,,M-my vám to vysvětlíme" řekl nervózně Louis a přitáhl si El za pas k sobě. Ta se mu ale vytrhla a i ostatními holkami si stoupla vedle mě a Pezz. Malá Katie začala plakat. Vzala jsem ji na ruce, chvíli ji houpala a potichu zpívala. Když se uklidnila spolu s ní v náručí jsem si stoupla k holkám.

,,Jak se jmenuje celým jménem?" zeptala se Sarah. Jako jediná ji ještě neviděla.

,,Viktorie Katie Tomlinson" pohladila jsem Vicky po ruce. Zasmála se a chytla mi ruku se kterou si začala hrát.

,,Je podobná Liamovi" usmála se Sar.

,,Já vím" šeptla jsem. Podívala jsem se na Liama a odešla ke mě do ložnice sbalit si pár důležitých věcí abych mohla pryč. Sbalila jsem si pár triček, tílek, dvoje džíny, jedny tepláky a legíny, dvě mikiny, koženou bundičku, dvoje boty, notebook, tablet a nějaké věci Samovi a Vicky. Potichu jsem zavřela a následně zamkla obývák. Sportovní tašku a kufr jsem odnesla do auta a vrátila se pro moje děti. Zamkla jsem byt a šla ven k autu do kterého jsem připoutala Sama i Vicky (Victorii budu říkat: Katie, Vicky, Tori, Victori, Vick). Nasedla jsem do auta a jela do nejbližšího hotelu.

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat