,,No to teda nevím" řekl mezi smíchem. Někdo zaklepal.
,,Co po mě všichni chtějí?" zamumlala jsem si pro sebe a otevřela dveře.,,Ahoj Alex, nesu ti poštu" usmála se na mě Liv.
,,Jo, díky" řekla jsem a vzala si od ní dvě obálky.
,,Tu bílou otevři první" mrkla na mě a odešla. ,,A otevři je hned" otočila se na mě ještě. Já přikývla a zavřela dveře. Sedla jsem si na gauč a otevřela bílou obálku. Četla jsem řádek po řádku a hned jak jsem přečetla asi pátou větu, jsem vyprskla smíchy.
,,Co tam máš?" zajímal se Luke. Já jsem nedokázala přes smích odpovědět, tak jsem mu podala papír. ,,A tomu se směješ?" zvedl obočí.
,,Ukaž" vytrhl mu papír Paul. Chvíly si to četl a potom taky vybuchl smíchy.
,,Co je směšné na tom že ten chlápek z modestu dal výpověď?" zeptal se Ash.
,,Kdybys viděl co mu udělala" řekl Paul a zadržoval smích.
,,Ale zasloužil si to" usmála jsem se.
,,Co si zasloužil?" zeptal se pro změnu Calum.
,,Pěstí do nosu, asi mu ho zlomila" zasmál se Paul.
,,Proč?" zeptal se Luke.
,,Chtěl mě poslat na turné a to já si nenechám líbit" zamračila jsem se.
,,To jenom kvůli turné, na které si slečinka nechtěla jet, dal výpověď a asi si mu zlomila nos?" prskl Ashton.
,,Ta slečinka včera z turné přijela a on ji chtěl poslat za týden na další, tak drž hubu a nepleť se do něčeho do čeho ti je úplný hovno" prskla jsem taky. On jenom protočil očima a sedl si do křesla.
,,To ale nemůže" vyhrkl Michael.
,,Proto dostal pěstí" pokrčila jsem rameny.
,,Ta holka se mi líbí" řekl Cal a dal mi ruku kolem ramen.
,,S tebou se bude dobře spolupracovat" řekl Mickey a dal mi ruku kolem ramen z druhé strany.
,,Taky si myslím" přitakal Luke. Ve studiu jsme si potom zazpívaly něco společně. Paula s Markem -manažer kluků- jsme vyštvali tím že jsme dělaly kraviny a je bolela hlava. Všichni jsme podepsali smlouvu o spolupráci. Teď už stačí napsat písničky, nahrát je a k některým natočit klip.
ČTEŠ
You don't know me
FanficCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...