*42* Samuel

2K 77 4
                                    

- - - O ROK A 3 MĚSÍCE POZDĚJI - - -
Už je to rok a 3 měsíce co jsem porodila krásného chlapečka. Měla jsem předčasný porod a rodil jsem v druhé polovině 8. měsíce. Kluci ani holky malého Sama ještě neviděly, protože se pár dní před porodem spakovaly a všichni odjely pryč. Volala jsem jim aby věděly že se Sam narodil, ale nezvedá mi nikdo telefony. Tom a Jack mi pomohly udělat dětský pokojík. Je zeleno šedobílí.

Právě si v obýváku na zemi hraji se Samíkem a Tom s Jackem sedí na gauči a povídáme si

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Právě si v obýváku na zemi hraji se Samíkem a Tom s Jackem sedí na gauči a povídáme si. najednou se Sam začne smát.

,,Copak zlatíčko?" zasmála jsem se taky. Vzala jsem si ho na ruce a on mě chytil za nos a usmál se. 

,,Alex mi už půjdeme" řekl Tom.

,,Dobře" přikývla jsem. Šla jsem je vyprovodit a hned se vrátila za Samem. Nikdy jsem si nevšimla, že má tak krásné čokoládové oči. Po mě je mít nemůže já mám světle hnědé. Rozhodla jsem se jít s malým na procházku. Vzala jsem ho na ruce a šla do ložnice se převléct. Oblékla jsem si modré roztrhané džíny, šedé tričko s Batmanem a bílé Adidas boty s černými proužky.

 Oblékla jsem si modré roztrhané džíny, šedé tričko s Batmanem a bílé Adidas boty s černými proužky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sama jsem taky oblékla (nahoře) a vyšla z bytu. Výtahem jsem dojela až dolů a pomalu se vydaly směr hřiště. Sam už umí chodit, takže kočárek nepotřebujeme. Došly jsme na hřiště a on už běžel houpačkám. Posadila jsem ho na tu pro malé děti a trochu ho zhoupla. 

,,Mami půjdeme na klouzacku?" 

,,Dobře" zasmála jsem se a sundala ho z houpačky. Vzal mě za ruku a táhl ke klouzačkách. Po schůdkách vylezl nahoru, pomalu došel ke klouzačce a sklouzl se dolů kde jsem ho chytla. 

,,Ještě" koukl na mě. Zasmála jsem se a pustila ho. Potom se klouzal sám zatímco já seděla na lavičce a pozorovala ho. Přišel ke mě Sam s nějakou holčičkou, která plakala.

,,Copak se stalo zlatíčko?" dřepla jsem si k ní.

,,Já jsem ztlatila maminku a tatínka" koukla na mě uplakanýma očima.

,,Najdeme je. Jak se jmenuješ?" zeptala jsem se.

,,Laula Tomlinson" řekla. 

,,Tvůj tatínek je Louis a maminka Eleanor, že?" usmála jsem se.

,,Ty je znáš?" radostně se zeptala.

,,Znám" kývla jsem. ,,Ale teď půjdeme na zmrzlinu a potom je najdeme, co říkáte?" koukla jsem na ně s úsměvem. 

,,Jóóóó" vypískly oba. Vzala jsem je za ruce a šly jsme do cukrárny.

,,A jak se jmenuješ?" zeptala se zvědavě.

,,Alex Tomlinsom" usmála jsem se.

,,Ty si tatínkova sestla?" koukla na mě.

,,Nejsem to je jen náhoda" zavrtěla jsem hlavou. ,,Jakou si dáte?" 

,,Čokoládovou plosím" řekl Sam.

,,Šmoulovou" řekla Laura.

,,Jednu čokoládovou, šmoulovou a jahodovou" usmála jsem se na prodavačku. Ona jen přikývla a podala nám kornouty se zmrzlinami. Zaplatila jsem a všichni jsme si šly sednout ven na sluníčko. 

,,To je maminka a tatínek" vypískla Laura když jsem utírala Samoi utírala pusu.

,,Tak za nimi utíkej" usmála jsem se.

,,Ahoj" objala mě a utíkala za Louisem a El.

,,Ahoj" povzdechla jsem si smutně.

,,Co je mami?" koukl na mě Sam.

,,Nic lásko" usmála jsem se. Objal mě a já mu zabořila hlavu do krku. Stekla mi po tváři slza. Chybí mi ty časy kdy jsme se s El schovávaly u mě v bytě a jedly jídlo, které nám zakazovaly, nebo když jsme s holkami chodily po nákupech a kluci nám nosili tašky. Sam se ode mě odtáhl a smutně na mě koukl. 

,,Neplakej maminko" utřel mi slzy svou malou ručkou. 

,,Nepláču Sami" pousmála jsem se. Někdo mi poklepal na rameno a já se otočila. Za mnou stál Louis, Eleanor a Laura.

,,Ahoj" usmála se Laura.

,,Ahoj zlato" pohladila jsem jí po líčku.

,,Děkujeme, že jste ji v tom parku nenechala" usmála se El. Já jsem si stoupla a Sama si vzala na ruce. 

,,To je v pohodě" řekla jsem.

,,Alex? Jsi to ty?" zeptal se šokovaně Louis.

,,Jo Loui. Jsem to já" potvrdila jsem.

,,Tati, není to tvoje sestla?" zeptala se ho Laura.

,,Není" pohladil ji po vlasech.

,,Ale ona má stejné pšímení jako ty a máma" řekla uraženě.

,,Lauro už jsem ti říkala že je to jen náhoda" zakroutila jsem hlavou.


You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat