,,Počkat. Jak jako nepamatuješ?" zeptal se Harry.
,,Asi před rokem a půl jsem měla autonehodu a byla jsem půl roku v kómatu. Když jsem se probudila, nic jsem si nepamatovala" pokrčila jsem rameny.
,,Nám řekl doktor, že jsi mrtvá" ozval se Zayn.
,,Takže ty jsi můj..... bratr?" chtěla jsem se ujistit. Louis se slzami, které mu tekly po tvářích, přikývl. Taky se my slzy vlili do očí. Objala jsem ho a rozbrečela se. ,,Já mám brášku" zašeptala jsem.
,,Mami" řekl Sam a utřel mi slzy. ,,Neplakej prosím" objal mě kolem krku. Když jsem ho přesvědčila, že už nepláču, odtáhl se ode mě. ,,Mami já bych chtěl sestřičku" koukl na mě. Rozesmála jsem se já, i všichni ostatní. Vzala jsem si věci a všichni jsem šly domů.
- - - DOMA - - -
Osprchovala jsem se a oblékla si pruhované tričko a vínovou sukni.Šla jsem do obýváku kde jsem si sedla na gauč mezi Liama a Sama. Sam si okamžitě sedl na můj klín a přitulil se ke mě. Liam mě objal kolem pasu a dal mi pusu do vlasů. V hlavě mi kvetl nový nápad na písničku. Začala jsem si klepat prsty do stehna v rytmu písničky. Broukala jsem si její melodii, až jsem ji měla celou. Teď si ji zapamatovat a zítra ji napsat na papír, protože dneska se mi nic dělat nechce. Opřela jsem si hlavu o Liamovo rameno a pomalu upadávala do světa snů. Poslední co jsem zaznamenala bylo, že mi Liam popřál dobrou noc. Tu noc se mi nezdál moc pěkný sen a nebylo divu že jsem se probudila celá spocená a ubrečená. Asi jsem i křičela protože se vzbudil i Li.
,,Špatný sen?" zeptal se ospale.
,,Jo, promiň nechtěla jsem tě vzbudit" koukla jsem na něj.
,,V pořádku" usmál se a stáhl mě k sobě na postel. ,,Dobrou noc princezno" zašeptal mi do vlasů.
,,Dobrou" zamumlala jsem.
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...