*45* Asi prasknu!

1.9K 75 0
                                    

- - - DOMA - - -
Převlékla jsem spícího Sama do pyžama a potichu šla do ložnice, kde spal Liam. Vzala jsem si pyžamo a zamířila do koupelny. Rychle jsem se osprchovala, udělala hygienu a odlíčila se. Převlékla jsem se do černého klučičího trička se znakem Batmana a černých krajkových kalhotek, tyhle věci mi slouží jako pyžamo. V kuchyni jsem si udělala čaj, vzala si deku a sedla si do křesla v obýváku. Když jsem čaj dopila, přišel za mnou Sam, který v ruce držel medvídka.

,,Mami můžu jí za tebou?" koukl na mě.

,,Jasně" usmála jsem se. Vlezl si za mnou a já ho přikryla dekou. Po chvíli, jak jsem uslyšela tiché oddechován od Samíka, usnula jsem taky.

- - - RÁNO - - -
,,Ti jsou roztomilí" vzbudily mě hlasy.

,,Jo to jsou" řekl další hlas.

,,Ticho ať je nevzbudíte" zamumlal další ženský hlas. Když bylo ticho, otevřela jsem oči. Byla jsem pořád v obýváku se Samem na klíně. O chvíli později se probudil i Sam.

,,Dobré ráno zlato" usmála jsem se.

,,Mami" usmál se a objal mě kolem krku. Jen jsem se zasmála a i s malým na rukách se vydala do jeho pokojíčku. Nachystala jsem mu věci a šla se do ložnice se obléct. Oblékla jsem si tmavě modrý overal s hnědým koženým páskem a vydala se do koupelny.

 Oblékla jsem si tmavě modrý overal s hnědým koženým páskem a vydala se do koupelny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Udělala jsem hygienu, z vlasů si upletla dva copánky a namalovala se. Když se ozval můj žaludek, chtěla jsem začít dělat snídani. Liam mě ale předběhl a už stál u linky a něco kuchtil. Sedla jsem si na linku a koukala na něj. Až po chvíli jsem si všimla, že nemá tričko. Skousla jsem si spodní ret a podepřela si bradu. Na zem mu spadla utěrka, on se pro ní sehnul a já tak měla krásný výhled na jeho zadek.

,,Víš že máš sexy zadek?" zvedla jsem k němu pohled.

,,Na tvůj ale nemá" mrkl na mě.

,,Co kuchtíš?" nevšímala jsem si jeho poznámky.

,,Palačinky" uculil se.

,,Mňam" olízla jsem si rty.

,,Stlejdo" vypískl Sam, který právě přišel.

,,Ahoj šmudlo" rozcuchal mu vlasy. Seskočila jsem z linky a šla nachystat talíře na snídani. Liam dal Samovi na talíř jednu palačinku a nám dal tři s banánem. Snědla jsem dvě a to mi stačilo.

,,Já už nemůžu" vydechla jsem.

,,Hezky papej" usmál se na mě Li.

,,Už nemůžu a stejně bych byla tlustá. Musím zhubnout" řekla jsem.

,,Žádné hubnutí, naopak, ty potřebuješ přibrat" zamračil se. S námahou jsem snědla i třetí palačinku a myslela si, že prasknu. Po snídani jsme si pustili televizi a tulili se na gauči.

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat