*28* No ty vole!

2.1K 83 0
                                    

- - - POHLED LOUISE - - -
Asi půl hodiny o to co odešla Alex mi přišla SMS od Paula.

Paul: ,,Všichni kluci + Perrie a Eleanor ke mě do kanceláře. Hned!"

,,Máme jít všichni k Paulovi do kanceláře" řekl jsem.

,,Proč?" zeptal se Liam.

,,Nevím" pokrčil jsem rameny. Všichni se zvedly a naskládaly se do aut. Zastavily jsme před studiem a šly rovnou do jeho kanceláře. Zaklepal jsem a čekal až nás pustí dovnitř. 

,,Dále" řekl nahlas a všichni jsme si sedly do jeho kanceláře. ,,Víte proč tu jste?" zeptal se.

,,Ne" řekl Harry.

,,Víte proč vám Alex nezavolala, když byla na turné?" zeptal se.

,,Hodláš se jí zastávat?" vyprskl jsem.

,,Na něco jsem se ptal" zavrčel.

,,Nevíme" řekl Niall.

,,Nechaly jste si to vysvětlit?" zeptal se.

,,Ne" řekl jsem.

,,Proč?" zvedl obočí.

,,Protože by nám lhala a říkala jak za to nemůže" zavrčel jsem.

,,Chyběla vám?" zeptal se. Kluci společně se mnou sklopili hlavu. Nechyběla mi. Jsem na ni naštvaný že nezavolala ani nenapsala. ,,Měli by jste se stydět" pokroutil hlavou.

,,Měla by se stydět ona, když nám nezvedala telefony" prskl Zayn.

,,Ona se za nic stydět nemusí" uchechtl se. ,,Po čas celého turné o vás mluvila" řekl.

,,Tak proč nezavolala?" zeptala se Perrie.

,,Ona chtěla" vydechl.

,,Tak proč to neudělala?" zeptala se El.

,,Nemohla" řekl.

,,Proč?" zvedl jsem obočí.

,,Modest jí zablokoval vaše čísla, to samé na sociálních sítích. Nasadil k ní do pokoje ochranku, bez ní nemohla nikam. Vstávala v 8 hodin na nahrávání písniček, hned potom na zvukovku a nakonec koncerty, které byly skoro každý den. Ta holka z toho byla utahaná, byla ráda, když měla chvilku na to, aby se najedla a aby mohla jít se svým přítelem ven. Měla turné, do toho nahrávala klipy a písničky do alba a písničky i psala, aby se všechno stihlo do data vydání alba, které modest nechtěl posunout na později" dokončil svůj monolog. Všichni jsme na něj koukali s otevřenýma pusama.

,,Proč si s tím ni neudělal?" zeptal se Liam.

,,Několikrát jsem jim říkal, že už to přehání, ale nemohl jsem s tím nic dělat. Nevšímaly si toho že je utahaná a že má kruhy pod očima. Mohla se z toho složit, mohla omdlít z nedostatku spánku, jídla a pití, ale ona je silná a všechno to zvládla. Přijela zdravá domů a vy ji vynadáte za něco, za co vůbec nemůže" zakroutil hlavou. 

,,Nevíš kde je?" zeptal jsem se.

,,Říkala že bude u sebe ve studiu" řekl.

,,Díky" usmál jsem se na něj a zvedl se.

,,Půjdu tam s vámi" řekl a taky se zvedl. Já kývl a šel ke dveřím od studia Alex. Chtěl jsem zaklepat, ale zarazil mě křik zpoza dveří.

,,Tohle nemůžete" zakřičel ženský hlas takže předpokládám Alexin.

,,Ale můžu zlatíčko" řekl v klidu mužský hlas.

,,Vždyť jsem se dneska vrátila" vykřikla Alex.

,,Stejně už nikoho nemáš. Rodiče ti umřely a s Louisem se nebavíš, nemáš ho ráda" řekl.

,,Louise mám ráda, vždyť je to můj bratr proboha" řekla.

,,I po tom co ti nevěřil?" uchechtl se.

,,Ano, mám ho ráda, i přesto že mi nevěřil a že jsem mu nechyběla, on mi chyběl strašně moc. Možná nám náš vztah ničíte, protože jste neměl sourozence, nebo jste se neměly v lásce, ale já mám Louise ráda a abych mohla být s ním půjdu třeba přes mrtvoly" to mě zahřálo u srdce.

,,Si strašně naivní" zasmál se.

,,Možná jsem naivní, ale vy jste namyšlený a sobecký idiot" vykřikla. 

,,Tohle si posrala" řekl. Ozval se zvuk, jako kdyby někdo někomu dal facku, potom jen rány. Otevřely se dveře a z nich vystoupil nějaký chlap, kterému tekla z nosu krev. Za ním šla Alex se spokojeným úsměvem.

,,Ještě jednou si na mě otevřete hubu, nebude to jen zlomený nos" zavrčela. On se na ni vyděšeně podíval a rychlím krokem šel pryč.

,,No ty vole" vydechla Perrie. Alex se na nás s překvapeným výrazem otočila.








Aktakys


You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat