,,Wow, vážně je to dobrý" uculil se na mě Ni.
,,Díky, ale ještě to není hotový" pousmála jsem se.
,,Nialle, kde jsi?" křičel někdo z vedlejšího bytu.
,,U Alex" zavolal na zpátek.
,,Přijely holky, máš tu i Sarah" přišel do kuchyně Louis.
,,Už jdu, zatím ahoj" zamával mi a zmizel ve dveřích do obýváku. Já jsem se zasmála, vzala kytaru s blokem a odnesla to do ložnice. Vzala jsem si Macbook s mobilem a vydala se do obýváku kde nikdo nebyl.
Lehla jsem si na pohovku na gauč a mac si dala před sebe. Asi bych se měla převléct protože jsem se asi při snídani pokydala. Zvedla jsem se z gauče a běžela se převléct. Oblékla jsem si bílí krajkový crop-top a džíny. V pokoji jsem si ještě vzala sluchátka a běžela do obýváku.
Znovu jsem si lehla na gauč a do sluchátek si pustila písničky. Najela jsem na e-mail a projížděla si zprávy. Nic zajímavého. Přihlásila jsem se na Facebook kde mi hned přišla zpráva od nějakého Nicka.
Nick: Ahoj Alex
Já: Ahoj?
Nick: Co ten otazník?
Já: Jaksi si nemůžu vzpomenout kdo jsi
Nick: Počkat, jak jako že si nemůžeš vzpomenout?
Já: Asi před 6 měsíci jsem měla autonehodu a ztratila paměť
Nick: Aha, to je mi líto
Já: Nemusí
Nick: Už budu muset jít, ahoj
Já: Ahoj
Tak fb asi taky nic. Zkusíme ještě YouTube. Našla jsem si film Radio Rebel a koukala. Asi v polovině filmu mi někdo poklepal na rameno. Sundala jsem si jedno sluchátko a podívala se na osobu co mě vyrušila.
,,Co tu děláš?" zeptala se mě pisklavým hlasem nějaká růžová holka. Ale fakt, ona je celá oblečená v růžové.
,,Ležím a než si mě vyrušila, dívala jsem se na film" řekla jsem a ukázala na rozehraný film. ,,Ale zajímalo by mě co děláš na mé polovině obýváku" řekla jsem zamyšleně.
,,Jak jako tvé polovině?" zamračila se na mě. Blondýny jsou fakt blbé.
,,Tak jako že tam" ukázala jsem na polovinu kluků. ,,je polovina kluků, a tady" ukázala jsem na svoji polovinu. ,,je moje polovina. Kapiš to?" zvedla jsem obočí.
,,Eeee" nechápe.
,,Blondýny nejsou blbé, ony jsou mega blbé" zamumlala jsem si pro sebe a znovu si pustila film. Bloncka na mě ještě něco mluvila, ale já ji jen odbila mávnutí rukou. Asi za 5 minut mi někdo ZASE poklepal na rameno. Jestli mi ještě někdo poklepe na rameno, tak mu ty pracky zlámu. Sundala jsem si sluchátko a koukla se na Louise? Co chce?
,,No?" zvedla jsem obočí.
,,Chtěli jsme ti s klukama představit naše přítelkyně" usmál se. Já jen přikývla a stoupla si. Hned ke mě přiskočila krásná brunetka.
,,Ahoj já jsem Eleanor, přítelkyně Louise" usmála se a podala mi ruku.
,,Já jsem Alex" taky jsem ji podala ruku.
,,Perrie, snoubenka Zayna" objala mě špinavě blond holka a piercingem v nose.
,,Alex" usmála jsem se.
,,Chloe, kamarádka Harryho" přišla ke mě menší brunetka.
,,Alex" řekla jsem.
,,A já jsem Sophia" přišla ke mě ta Barbie.
,,Alex" ušklíbla jsem se.
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...