*43* Přítel

2.1K 81 2
                                    

- - - O MĚSÍC POZDĚJI - - -
Je to měsíc od toho co jsem viděla Eleanor, Louise a Lauru. Chybí mi Niall se Sarah, Harry s Chloe, Zayn s Perrie a Louis s El. Jestli se ptáte, proč jsem nezmínila Liama má to jeden důvod. S ním jako s jediným jsem si psala a volala když se Sam narodil a i potom.

Právě chystám Samovi věci protože jdeme na zmrzlinu. 

,,Mami já chci tricko s batmanem" usmál se Samík. Přikývla jsem a nachystala mu šedé tričko, modré kraťásky a šedé sandálky. Mezitím co se on převlékal jsem se skočila taky převléct. Oblékla jsem si černý overal s bílými proužky. Vlasy jsem si pročísla a nechala je volně spadnout na ramena.

 Vlasy jsem si pročísla a nechala je volně spadnout na ramena

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Pojď už mami" přiběhl ke mě Sam.

,,Počkej chvilku" usmála jsem se. Do kabelky jsem si dala peněženku a mobil. Vyšly jsme z bytu který jsem následně zamkla a vydaly jsme se k výtahu. Zmáčkla jsem tlačítko na přivolání výtahu a opřela se o stěnu. 

,,Ahojte" řekl někdo. Zvedla jsem hlavu a viděla usměvavého Liama.

,,Ahoj Li" usmála jsem se.

,,Kam jdete?" zeptal se.

,,Na zmlzku. Půjdeš s náma?" zeptal se Sam. Liam se na mě tázavě koukl a já jen přikývla.

,,Jasně že půjdu" usmál se na něj. Sam radostně poskočil a poté se začal usmívat na všechny strany. Výtah se otevřel a my do něj vstoupily. Dojely jsme až do přízemí, vystoupily z výtahu a vyšly z bytovky. Sam se z jedné strany chytl mojí ruky a z druhé Liamovi ruky. Cukrárna nebyla moc daleko tak jsme tam byli docela rychle.

,,Jakou si dáte?" zeptala jsem se kluků. 

,,Čokoládovou" vypískl Sam.

,,Citronovou a platím já" mrkl na mě Li.

,,No to teda ne-e, platím já" zakroutila jsem hlavou. 

,,Smůla už jsem zaplatil" ušklíbl se a podal mi jahodovou zmrzlinu.

,,Příště platím já" zvedla jsem prst.

,,Možná" řekl s úsměvem. Bože, jestli se ještě jednou usměje tak rozteču. ,,Chceš jít na hřiště?" zeptal se Li Sama.

,,Jo" usmál se. Mají strašně podobný úsměv a stejné oči. Liam si ho vysadil na ramena a chytl ho za ruce. Celou cestu se Sam smál, protože Liam s ním dělal blbosti. Když jsme přišly na hřiště Sam se rozeběhl ke klouzačce. My jsme tam stály a koukaly na něj. Otočila jsem se na Liama ve stejnou chvíli jako on na mě. Dívala jsem se do jeho čokoládových očí a pomalu stejně jako on se přibližovala. Liam překonal tu vzdálenost mezi námi a spojil naše rty v jedny. Udělal první pohyb a já jej zopakovala. Usmál se a za boky si mě přitáhl k sobě. Já mu zamotala ruce do vlasů a jemně za ně zatahala. On se odtáhl a s úsměvem si opřel čelo o to mé.

,,Tohle jsem chtěl udělat už hodně dlouho" pořád se usmíval.

,,Jsme na tom stejně" zasmála jsem se.

,,Chtěla by jsi se stát mojí princeznou?" zeptal se najednou Liam. Zaskočeně jsem k němu zvedla oči a potom se usmála.

,,Ani nevíš jak moc" zašeptala jsem. Chytil mě za boky a zatočil se se mnou dokola. 

,,Miluju tě" 

,,Já tebe taky" 

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat