,,První" vykřikla jsem, když jsem zastavila u pokoje. ,,Pohni" napomenula jsem ho, když šel jako šnek.
,,No jo" řekl a zrychlil krok. Když už byl u mě, otevřela jsem náš pokoj.
,,Oni snad věděli že někdo pojede se mnou" řekla jsem.
,,Proč?" nechápal Andy.
,,Jsou tu dvě postele" vysvětlila jsem.
,,Aha" kývl hlavou.
,,Kdyby přišel Paul zbuď mě, jdu spát dobrou" řekla jsem a svalila jsem na postel.
,,Já jdu taky spát" řekl a svalil se na druhou postel. ,,Dobrou" řekl. Já zamumlala něco co mělo znamenat dobrou a usnula jsem.
- - - RÁNO - - -
Vzbudilo mě klepání na dveře. Vyhrabala jsem se z postele a šla otevřít.,,Vstávat a cvičit jestli chcete stihnou snídani" řekl Paul.
,,Už jdeme" řekla jsem a šla do pokoje. ,,Jestli chceš stihnou snídani tak vstávej" dloubla jsem do Andyho, ten ale spadl na zem
,,Jakej debil" zabručel.
,,No dovol" zkřížila jsem si ruce na prsou.
,,Sorry" nevinně se usmál. Vzala jsem si z kufru věci a šla se do koupelny převléct.
,,Už si?" zaklepal na dveře Andy.
,,Můžeš dovnitř" řekla jsem a vzala si řasenku z kosmetické taštičky.
,,Dík" vletěl do koupelny a začal si gelovat vlasy. ,,Proč se maluješ?" koukl na mě.
,,Abych nevypadala jak strašidlo" mrkla jsem na něj.
,,Nemusíš se malovat" řekl.
,,Důvod?" zeptala jsem se.
,,Si pěkná i bez těch serepetiček" ukázal na řasenku, linky atd.
,,Dobrý vtip" zasmála jsem se a vyšla z koupelny.
,,To nebyl vtip" zavolal na mě.
,,Ok, pohni" řekla jsem a vzala si do kapsy mobil a peněženku.
,,Vždyť už jdu" řekl a vyšel z koupelny. Vyšla jsem z pokoje a mířila k výtahu. ,,Kdy máš první koncert?" zeptal se.
,,Večer" usmála jsem se. ,,A ty jdeš se mnou a ne, neberu jako odpověď" ukázala jsem na něj a vyšla z výtahu.
,,No jo" usmál se a šel k jídlu. Vzala jsem si jogurt a k tomu nějaké ovoce. Andy si vzala všechno na co narazil a nevadi,lo mu že mu to skoro padá z talíře.
,,Si horší jak Niall" řekla jsem, když jsme si sedly ke stolu.
,,Kdo je Niall?" zeptal se.
,,Bráchův kamarád" řekla jsem.
,,Jo ták" usmál se a začal jíst tu hromadu jídla o měl na talíři.
- - - 15 MINUT PŘED KONCERTEM - - -
Právě mě moje kamarádka líčí na koncert a já měla nervy na pochodu protože jsem se dozvěděla, že koncert pojede živě v televizi.,,Nevrť se pořád" okřikla mě už po několikáté Sarah.
,,Co když se něco podělá?" zeptala jsem se se strachem v hlase.
,,Nepodělá se nic" řekl někdo ode dveří. Otočila jsem se a o rám dveří se opíral Paul. Jen jsem kývla hlavou a šla se převléct.
,,Pět minut" řekl nějaký chlap. Já jsem nervózně přecházela po místnosti a kousla si ret. Najednou mi začal zvonit mobil. Chris.
,,Ahoj" řekla jsem.
,,Ahoj Alex" řekly kluci, takže to bylo na reproduktoru.
,,Jak je?" zeptal se Louis.
,,Nervózně" řekl jsem.
,,My se budeme dívat" řekl Niall.
,,To dáš" řekl Harry.
,,Bojím se" řekla jsem.
,,Čeho?" zeptal se Chris.
,,Že se něco posere" řekla jsem.
,,Neposere se nic, my ti věříme" řekl Zayn.
,,2 minuty" řekl ten samý chlap jako předtím.
,,Jo" řekla jsem nervózně.
,,Ty si nervózní jako kdyby si zpívala před prezidentem" řekl pobaveně Harry.
,,Ne před prezidentem, ale před půlkou světa" řekla jsem.
,,I víc" řekl Louis.
,,Díky, to si mě uklidnil" řekla jsem ironicky.
,,Já vím" řekl.
,,Musím jít kluci" řekla jsem když mě volal Paul.
,,Držíme palce a neboj se" řekl Niall a zavěsil.
,,Hodně štěstí" objal mě Andy.
,,Díky" usmála jsem se.
,,Alex" řekl Paul.
,,No" otočila jsem se na něj.
,,Musíš jít" řekl. Já kývla, vzala si mikrofon a vyběhla na pódium.
,,Čaute lidi" zařvala jsem do mikrofonu, načež se halou ozval vřískot fanynek a fanoušků.
Aktakys
ČTEŠ
You don't know me
Fiksi PenggemarCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...