Už jsme asi půl hodiny v parku, když mi zazvoní mobil. Vyndala jsem ho a podívala se kdo volá. Simon.
,,Ano?"
,,Kde sakra seš?" řekl zvýšeným hlasem.
,,V parku" nakrčila jsem obočí.
,,A kde máš být?"
,,Nemám páru" pokrčila jsem rameny.
,,Za půl hodiny máš koncert" vyjekl.
,,Ty vole, já na to zapomněla. Dej mi pár minut a budu tam" řekla jsem rychle a zavěsila. ,,Ehm, já musím jít" otočila jsem se k ostatním.
,,Kam?" zeptala se El.
,,Musím do nákupáku" řekla jsem.
,,Jdeme s tebou" vyhrkl Liam.
,,Ne to je dobrý, půjdu sama" nesmí jít se mnou.
,,Ne, mi jdeme s tebou ať se ti to líbí nebo ne" řekl rozhodně.
,,Tak jo, ale rychle" řekla jsem poraženě. Oni se jen vítězně usmály a rychlím krokem šly za mnou. Asi za pět minut jsme byly v nákupáku, kde mám koncert. ,,Počkejte tady" řekla jsem a běžela do zákulisí. Tam mě oblékly do bílého krajkového topu a modrých kaťásků.
Líčení mi nechaly to co jsem měla a šla jsem na stage.
,,Čaute lidi!!!" zakřičela jsem do mikrofonu. Celým nákupním centrem se ozvalo pištění, křičení a tleskání. ,,Já myslím že můžeme začít písničkou...." udělala jsem 'dramatickou' odmlku. ,,wRoNg" zakřičela jsem. Písničku jsem si užívala jak nejlépe jsem mohla a dávala jsem do toho všechno. Když byl koncert asi v půlce, přišel čas na otázky. ,,Jestli máte nějakou otázku, tak mi ji napište na instagram" řekla sem do mikrofonu. Zatím co fanoušci posílaly otázky já jsem se šla napít. Otočila jsem se čelem k zákulisí kde se usmíval Simon. Jakmile viděl, že se na něj dívám, zvedl palec nahoru. Vzala jsem si mobil s mikrofonem a šla se posadit na kraj pódia.
,,Můžeme?" zeptala jsem se. Ozvalo se pištění tak jsem usoudila že jo. ,,1. otázka: Máš přítele? Ano mám přítele. Myslím že jste nás už viděly v novinách, paparazzi jsou svině" zasmála jsem se a oni se mnou. ,,2. otázka: Ukážeš nám Sama? Minutku" zvedla jsem prst. Vyskočila jsem na nohy a běžela za Simonem. ,,Sime skočíš pro Sama? Měl by být ve VIP zóně s Liamem" udělala jsem psí oči.
,,Jasně" usmála se a šel do VIP zóny. Já jsem se vrátila na pódium a čekala než přijdou. Za chvíli jsem viděla jak ho Simon dal na pódium a běží ke mě. Jak doběhl ke mě vzala jsem ho na ruce.
,,Ahoj mami" zažvatlal.
,,Ahoj zlato" usmála jsem se. ,,Tak tady je" řekla jsem do mikrofonu. Se Samem jsme zodpověděla ještě asi 20 otázek a já dozpívala koncert. Na autogrmiádě se fotily i se Samem. Po ukončení celého koncertu jsem se svalila na malý gauč co byl v zákulisí a poslouchala písničky zpěváka co byl po mě. Myslím že to byl Justin Bieber. Na břicho si mi sedl Sam a koukal na mě. ,,Copak?" usmála jsem se.
,,Nic" pokrčil rameny.
,,Máš hlad nebo žízeň?" zeptala jsem se.
,,Hlad" řekl.
,,Tak pojď" vzala jsem ho na ruce a šla ke stolu s občerstvením. Vzala jsem mu tam sendvič a znovu si lehla na gauč, on si zase sedl na mé břicho.
,,Alex máš tu návštěvu" ušklíbl se Simon. Jen jsem zabručela, zavřela oči a dál ležela. Nojo, 3 hodiny zpívat vám dá zabrat.
,,Nevěřím tomu že si zpěvačka" řekl ženský hlas. Otevřela jsem oči a viděla holky i kluky.
,,Máš strašně podobný hlas" hlesl Louis se slzami v očích.
,,Jo to má" vydechl Niall.
,,Jak se jmenuješ celým jménem?" otočila se na mě Chloe.
,,Alexandra Michell Tomlinson, proč?" nechápala jsem.
,,To není možné" řekl Louis a stekla mu slza po tváři. Divně se tvářily i ostatní. Sedla jsem si a Sama si dala na klín.
,,Co?" koukla jsem na něj.
,,Ty jsi moje sestra" zašeptal a vrhl se na mě.
,,Já ale nemám bratra. Teda alespoň si to nepamatuji" zamumlala jsem přidušeně. Objímal sice dobře, ale teď mě dusil.
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...