,,No začalo to asi před dvěma roky. Měla jsem si vybrat někoho z Little Mix na spolupráci na písničce. Já si vybrala Perrie, protože mi byla nejvíce sympatická. Měli jsme tu písničku napsat, nazpívat a natočit k ní klip. Na tohle všechno jsme měly rok. Písnička byla o přátelství a cestování, takže jsme hodně točily na turné na které se mnou jezdila Perrie" koukla jsem na Perrie a naznačila aby pokračovala.
,,Všechno bylo super, natočily jsme všechno i nazpívaly a podívaly se do různých zemí ze kterých máme různé památky, ale nejvíce fotek. Staly se z nás opravdu nejlepší kamarádky, byly jsme nerozlučné a pomáhaly jsme si navzájem, radily si a byly jedna pro druhou. Ale nic netrvá věčně že?" řekla Pezz a já pokračovala.
,,Jak jsme odevzdávaly písničku, tak nám modest řekl, že se nesmíme vídat, ani se jakkoliv kontaktovat. Vojtovy -můj manažer- se to taky nelíbilo ale nedalo se nic dělat, musely jsme to dodržet jinak by naše sláva šla k šípku a to my našim fanouškům nemohly udělat protože byly naše všechno. Poslední strávený týden spolu jsme si užily naplno, každý den buď nákupy, romantické filmy u kterých jsme brečely nebo holčičí dny, tím myslím účesy, make-up a tak. Den před odjezdem Perrie jsme udělaly menší párty, kde byl můj i Perrie tým i naši manažeři." po tváři my tekly první slzy.
,,Ráno jsme se probudily s kocovinou, ale to nám nevadilo, balili jsme a u toho dělaly blbosti. Na letišti se to neobešlo bez slz, za tu dobu jsme si přirostly k srdci a byly jsme jako sestry kterou jsme ani jedna neměly (nevím jestli má Perrie sestru). " taky ji tekly slzy.
,,Potom co Pezz odjela, jsem se uzavřela do sebe, nepřispělo tomu ani rozchod s klukem kterého jsem milovala. Ze všeho mě dostal Marek který mi představil Šárku, Denisu, Nicka a Míšu. S jejich pomocí jsem se zase otevřela, všechno jsem jim řekla. Všichni jsme byla parta která dělala problémy na každém rohu. Takže loučení když jsem musela jet sem nebylo jednoduché" zasmála jsem se nad vzpomínka z Česka.
,,Já za pomoc vděčím nejvíc Zaynovi, ale samozřejmě i ostatním klukům protože kdyby tu nebyly, tak bych se zbláznila" zasmála se Perrie.
,,Máte ještě nějaké fotky?" zeptal se Liam. Jen jsem kývla a šla do pokoje pro notebook.
,,Tady jsme jely na pouť, kde jsme se přecpaly různými sladkostmi až nás bolelo břicho"zasmála se Perrie.
,,Tady jsme šly po kolejích, až jsme našly tohle, chodila jsem tam vzpomínat" řekla jsem.
,,Jo, to jsme si hrály na jednorožce a pak nám nějaký tlustý týpek vynadal" zamračila se Pezz.
,,Tady jsme se pokoušely dostat do jednoho kruhu a úspěšně" usmála jsem se.
Kluci dostaly záchvat smíchu z těch ponožek. ,,Hrály jsme auta a Alex musela vařit večeři, protože prohrála nad nejlepším závodníkem, nebo-li mnou" zasmála se Pezz.
Všichni se podívaly na mě. ,,Hele na mě se nedívejte, to nebyl můj nápad" řekla jsem se skříženýma rukama na hrudi.
,,To byla nejlepší dovolená ever, tolik průserů neudělali ani kluci dohromady" zasmála jsem se.
Kluků jsme ukazovaly různé společné fotky, až jsme všichni usnuly všichni u pohádek.
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...