*62* Rozhovor

1.8K 58 5
                                    

- - - DALŠÍ DEN RÁNO - - -
Vzbudil mě budík v půl osmé. Vyhrabala jsem se z postele a doploužila se do koupelny. Osprchovala jsem se, učesala si vlasy, vyčistila si zuby a namalovala se. Oblékla jsem si černé džíny, černý crop-top, na něj jsem si dala černou bundičku s květinami a na nohy černé boty na podpatku.

 Oblékla jsem si černé džíny, černý crop-top, na něj jsem si dala černou bundičku s květinami a na nohy černé boty na podpatku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do menší kabelky jsem si dala kapesníčky, telefon, peněženku a doklady. Pohladila jsem malou po vlasech a odešla dolů do kuchyně kde byl Simon.

,,Vicky a Sama pohlídám" usmál se.

,,Díky. Už půjdu" zamávala jsem mu. Ze skřínky na chodbě jsem si vzala klíče od auta a šla před dům. Autem jsem dojela až k budově kde jsem měla rozhovor. Jak jsem se dozvěděla byl to rozhovor který živě běžel v televizi. Čekala jsem až mě zavolají na pódium. 

,,Přivítejte Lexie aka Alex Tomlinson" řekla reportérka nebo kdo to je. Vyšla jsem na pódium a podala jsem si s ní ruku. ,,Jsem Diana" usmála se.

,,Alex" úsměv jsem jí oplatila a sedla si na gauč který tam byl.

,,Tak Alex, poslední dobou s Liamem nejste moc vidět. Schováváte se nebo jak to mezi vámi je?" zeptala se. Popravdě nevím jak to mezi námi je.

,,Mezi mnou a Liamem je to teď těžší. Před týdnem jsme se pohádaly a mluvila jsem s ním od té doby včera poprvé" vysvětlila.

,,To je mi líto. Řekneš nám proč jste se pohádaly?" zeptala se.

,,Nechci aby ani jeden z nás měl potom problémy u managementu takže ne" zakroutila jsem hlavou.

,,Nebudu tě nutit i když by mě to zajímalo. A co tvoje kariéra? Máš dvě krásné malé děti, jak to zvládáš?" zvedla obočí.

,,Je to sice těžké zpívat a mít děti ale dá se to zvládnout. Sama a Vicky miluji a vždy si na ně čas udělám" usmála jsem se.

,,Plánuješ ještě turné?" zeptala se.

,,Teď asi ne, nebylo by dobré kdybych malé děti tahala po světě" zakroutila jsem hlavou.

,,To chápu" kývla. Ptala se mě ještě na hodně blbostí které by si mohla najít na internetu. Asi okolo jedenácti jsem dojela k budově kde mě hodně krát vyfotili a mohla jsem jet domů. 




Chcete ještě abych psala nebo už mám příběh ukončit? Pište do komentářů
Aktakys


You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat