- - - O MĚSÍC POZDĚJI - - -
(Budu to dávat vždy po měsíci, aby to uteklo rychleji, a taky nevím co bych tam měla psát)
,,crrrrrrr" zazvonil mi budík. Proč musím jít tak brzo k tomu doktorovy? Vyhrabala jsem se z postele a namířila si to do koupelny. Osprchovala jsem se, vyčistila si zuby, učesala si vlasy, ze kterých jsem následně udělala drdol a namalovala se: řasenka, linky a jemně růžová rtěnka. Oblékla jsem si legíny, volné vínové tílko, béžový svetřík a na ruku dva stříbrné náramky.Do černé kabelky jsem si dala peněženku, mobil, doklady a těhotenský průkaz. Z věšáčku jsem si vzala klíče od auta s klíči od bytu, zamkla byt a výtahem jela až do podzemních garáží. Sedla jsem si do své modré Audy r8 a vyjela směr doktor.
- - - V ČEKÁRNĚ - - -
Sedla jsem si na plastovou židličku a čekala až mě zavolají.,,Slečna Tomlinson" řekla sestřička ode dveří. Zvedla jsem se z židle a šla do ordinace.
,,Dobrý den" pozdravila jsem doktorku.
,,Dobrý den Alex, svlečte si tričko a lehněte si" řekla. Sundala jsem si tričko a lehla si na lehátko. Ona ke mě přišla dala mi na bříško studený gel a začala mi po něm přejíždět tou věcí (vážně nevím jak se to jmenuje). ,,Chcete vědět pohlaví miminka?" zeptala se mě.
,,Jo" přikývla jsem.
,,Budete mít chlapečka" usmála se a podala mi kapesníky na utření gelu. ,,Na kontrolu přijďte zase za 2 týdny" něco zapsala na těhotenský průkaz, který mi následně podala. Já si mezi tím oblékla tričko.
,,Dobře, děkuji. Naschle" řekla jsem a vyšla ze dveří.
,,Na shledanou" zavolala za mnou. Vyšla jsem z nemocnice, nasedla do auta a vyjela domů. Po cestě jsem se stavila nakoupit a zajela si do Starbucks pro horkou bílou čokoládu. Domů jsem dorazila asi v 13:15. Výtahem jsem vjela na patro kde mám byt a hned do něj zaplula. Vybalila jsem nákup a šla se převléct do domácího. Oblékla jsem si šedé tepláky a bílé tričko.
Vzala jsem si macbook a šla do obýváku. Sedla jsem si na gauč, na nohy si dala macbook a přihlásila se na facebook. Za chvíli se do obýváku přiřítily kluci a za nimi hned holky.
,,Můžu s tebou mluvit?" zeptala se mě Eleanor.
,,Jasně" usmála jsem se na ni. Zvedla jsem se a šla i s ní ke mě do bytu. ,,O co jde?" zvedla jsem obočí.
,,No, včera jsem zjistila že jsem těhotná" špitla.
,,To je úžasný, ví o tom Louis?" zeptala jsem se nadšeně.
,,To je to o čem chci mluvit. Nevím jak mu to mám říct" zamumlala a sklonila hlavu.
,,Chceš něco říct?" zeptala jsem se.
,,Jo" usmála se.
,,Já jsem taky těhotná" špitla jsem.
,,V kolikátém si měsíci?" zeptala se.
,,Ve 4. Ty?" koukla jsem na ni.
,,V 1." taky se na mě koukla.
,,Tak pojď dneska mu to řekneš" chytla jsem ji za ruku a táhla ji do obýváku. ,,Louisi? Eleanor ti chce něco říct" vypískla jsem a sedla si na gauč.
,,No" koukla na ni.
,,Já... My...... No...." koktala. Protočila jsem oči, zvedla se, přešla k Louisovi, vytáhla ho na nohy a dotáhla ho k El. Vzala jsem jeho ruku a položila ji na El bříško.
,,Co?" nechápal.
,,Ty debile El je těhotná" vyjekla jsem.
,,Já budu táta" koukl se na El s otazníkem v očích. Ona jen s úsměvem přikývla. ,,Kluci já budu táta" vykřikl a zatočil se s El dokola. Já se spokojeně usmála a svalila se na gauč. ,,V kolikátém si měsíci?" tázavě se na ni otočil.
,,V 1." špitla. ,,A Alex by vám taky něco ráda řekla, že?" otočila se na mě.
,,Ani ne" pokrčila jsem rameny.
,,Ale no ták" vytáhla mě na nohy. Vhrnula mi tričko pod prsa a ukázala na mé bříško. ,,Tady se taky skrývá miminko" usmála se.
,,A ty si v kolikátém měsíci?" podívaly se na mě všichni.
,,Ve 4." usmála jsem se.
,,To už se dá zjistit jestli to bude holka nebo kluk ne?" zeptala se Perrie.
,,Jo" odpověděla jsem.
,,A co?" zajímal se Niall.
,,Bude to chlapeček" odpověděla jsem úsměvem.
Aktakys
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...