Vzbudila jsem se jako první a celá rozlámaná, koukla jsem na hodiny na kterých bylo teprve 4:15. Zkoušela jsem usnout, ale marně. Vstala jsem tedy z gauče a vedle spícího brášky jsem dala polštář aby nespadl.
V pokoji jsem se převlékla do věcí na cvičení a běžela tam kam mě nohy nesly.Napadlo mě jít do takového 'slavného' obchodu, kde mají věci různých zpěváků a skupin. Koupila jsem si mikinu BVB, svoje legíny, jedny tepláky 1D a druhé 5SOS, hodinky a šátek BVB.
Přišla jsem domů asi v 8:55, kluci pořád spaly v obýváku a tak jsem šla do svého pokoje. Udělala jsem si místo a začala tančit různé choreografie z různých soutěží, na které jsme společně s Dominikou a Šárkou chodily. Všimla jsem si že mi někdo na Skypu volá, byly to holky. Chvíly jsme vzpomínaly, až jsme došly k jedné soutěži, kterou jsme vyhrály. Navrhla jsem jestli si nezatančíme to, co na té soutěži. Holky souhlasily, tak jsem pustila písničku Vente Pa'Ca a začaly jsme tančit (tanec nahoře). Dotančily jsme a holky musely jít, rozloučila jsem se s nimi a šla si dát sprchu. Už oblečená, vysprchovaná a namalovaná jsem sešla schody a upalovala do kuchyně pro něco k snědku. Dojedla jsem a přidala se ke klukům kteří jako obvykle koukaly na telku.,,Dobře tančíš" řekl Zayn. Já se na něj nechápavě podívala a nadzvedla obočí. ,,Viděly jsme tě tančit ještě s nějakýma holkama se kterýma si volala přes Skype" vysvětlil a zasmál se.
,,K***a" Zaklela jsem ale asi ne dost potichu.
,,Ou Louisi, tvoje malá sestřička mluví sprostě" zasmál se Harry který seděl vedle mě. Louis mě spražil pohledem a já se na něj jen nevinně usmála. Kluci mě přemlouvaly abych jim něco zatančila, no a řekněte kdo by neodolal pěti štěněčím pohledům. Zatancovala jsem na písničky Chantaje, Sofia, The Chainsmokers a Fun. Dotančila jsem na Fun a šla se osprchovat, rovnou jsem se převlékla do pyžama, které se skládalo ze sportovní podprsenky, kalhotek a kraťásků. Přišla jsem zpátky do obýváku ke klukům, kteří mi čuměli na hrudník. Povzdechla jsem si a přešla k Louisovi.
,,Dej ruce nahoru" řekla jsem mu.
,,Proč?" zeptal se nechápavě.
,,Prostě je dej nahoru" řekla jsem. On dal ruce nahoru a já mu vysvlékla tričko a oblékla si ho.
Louis se na mě nechápavě podíval a já mu řekla: ,,Kluci na mě čumí a já mám pokoj daleko." Jenom pokroutil hlavou a koukal na telku kde hrály pohádky
Aktakys
ČTEŠ
You don't know me
Fiksi PenggemarCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...