*38* Nové studio

1.8K 78 0
                                    

Jak jsem dovolala se Simonem lehla jsem si na gauč a koukala do stropu. Zavřela jsem oči a užívala si to ticho. Cítila jsem jak mi někdo zvedá nohy, sedá si na pohovku a nohy si dává do klína. Otevřela jsem oči a střetla se s pohledem Liama.

,,Ahoj" usmála jsem se a znovu zavřela oči. 

,,Ahoj" odpověděl mi. ,,Ty jsi asi ranní ptáče co?" zeptal se mě. 

,,Jestli ranní ptáče vstává ve 12 hodin, tak jo" uchechtla jsem se a on se mnou. Vzala jsem si mobil a udělala si selfíčko. (Představte si fialovo růžové vlasy)

- - - 3 HODINY - - - Už jsou tři hodiny a já klepu na kancelář Simona

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

- - - 3 HODINY - - - 
Už jsou tři hodiny a já klepu na kancelář Simona. Po hlasitém 'dále' vstupuji do prostorné kanceláře. 

,,Dobrý den" usměji se na něj. 

,,Dobrý den. Jsem Simon, myslím že si můžeme tykat" úsměv mi oplatil.

,,Dobře, jsem Alex" 

,,No tak se posaď" pobídl mě. ,,Takže chceš se  vrátit na scénu?" 

,,Jo" usmála jsme se. 

,,A chceš abych byl tvůj manažer?" zeptal se znovu. 

,,Jo" opřela jsem se víc do křesla. 

,,Dobře. Tady to podepiš a já ti to tady ukážu" řekl nadšeně. Já jsem to podepsala a už podepsanou smlouvu posunula k němu. ,,Tak pojď" řekla a vyšel z kanceláře. Provedl mě skoro celou budovou a nakonec se zastavil u černých dveří s mou jmenovkou. ,,Tady je tvoje studio" řekl a pořád se culil jako měsíček na hnoji. Otevřela jsem dveře a pusa se mi otevřela do 'o'. 

,,Woow" vydechla jsem.

,,Líbí? Zařizoval jsem ho sám" zazubil se.

,,Blázníš? Vždyť je dokonalé" řekla jsme a dál si vše prohlížela.

,,Blázníš? Vždyť je dokonalé" řekla jsme a dál si vše prohlížela

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Já seženu stylistku, kosmetičku a všechno tohle. Až bude první zkouška tak ti zavolám. Porozhlédni se tu a jak budeš odcházet tak zamkni- klíče jsou v zámku. Musím jít, mám ještě schůzku. Měj se" vychrlil na mě a zmizel na chodbě. Ten chlap má asi hodně energie. Všechno jsem tam prozkoumala, potom zamkla dveře a šla chodbou k východu. Za stěračem u auta jsem měla nějaký papírek. Otevřela jsem ho a viděla kartičku. 

Zapoměl jsem ti dát kartičku aby tě pustily dovnitř
                                                 Simon

Kartičku jsem si schovala do peněženky, nastoupila do auta a vyjela směr obchod. Nakoupila jsem docela dost jídla, takže pokud mě nenavštíví nějací paraziti tak by mi to mohlo vydržet alespoň na 5 dní. Stavila jsem se ve Starbucks kde jsem si koupila bílou horkou čokoládu. Před domem jsem vystoupila z auta (pochopitelně) a výtahem vyjela do posledního patra. Vystoupila jsem z výtahu a s úsměvem na tváři vešla do bytu. Z obýváku byly slyšet jak holčičí, tak klučičí hlasy. Jestli je tu i Sophia tak to potěš koště.






Aktakys

You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat