*33* Nový byt

2K 81 6
                                    

- - - POHLED LOUISE - - -
,,Musíš něco sníst" cpal mi Niall pod nos jídlo.

,,Nemám hlad" odsunul jsem talíř. 

,,Od té doby co umřela Alex vůbec nejíš" řekl Liam.

,,Ty máš co říkat" odfrkl jsem. Ano, asi před měsícem Alex umřela a já to už fakt nezvládám. 

,,Dáme si pauzu, půjdeme do společného bytu" řekl Harry. 

,,Ok, za hodinu u dveří. Jo a Louisi, jestli nepřijdeš včas vytáhnu tě ven za uši" pohrozil mi Liam. Zvedl jsem se ze židle v kuchyni a došoural se do pokoje. Do sportovní tašky naházím pár triček, dvoje džíny, mikinu a boxerky. 

,,Kluci pojďte rychle dolů" zařval z obýváku Harry. Pomalým krokem jsem se dostal do obýváku a svalil se vedle kluků na gauč. 

,,Copak hoří?" zeptal se Niall. 

,,Koukejte" řekla a ukázal na televizi. 

,,Dneska kolem druhé hodiny odpoledne byla před nemocnicí v L.A. viděna slečna velmi podobná známé zpěvačce Alexis. Všichni říkají že je mrtvá. Chtěla si dát pauzu od zpívání? Až se dozvíme více informací dáme vám vědět" řekla reportérka v televizi. Ještě ukázali asi 4 fotky na kterých opravdu byla holka dost podobná Alex. 

,,T-to není možný" zakoktal se Zayn. 

- - - POHLED ALEX - - - RÁNO - - - 
,,Crrrrrrrrr" zazvonil mi budík. Prosím vás kdyby někdo věděl jméno a adresu člověka který vymyslel budík dejte mi prosím vědět, díky. S velkou nechutí jsem se zvedla z postele a mířila do hotelové koupelny. Osprchovala jsem se, vyčistila si zuby, učesala vlasy a namalovala se. Vyšla jsem z koupelny a z tašky vytáhla oblečení co jsem si včera koupila. 

Vzala jsem si kabelku a vyrazila směr byt

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si kabelku a vyrazila směr byt. Včera jsem se dívala na byty a jeden se mi zlíbil, tak jsem zavolala paní co ho pronajímá a domluvila si na dnešek prohlídku. Na místo jsem dorazila přesně v 10:30.

,,Dobrý den vy jste budete Alex Tomlinson?" zeptala se nějaká paní.

,,Ano a vy jste Emily Dark?" zeptala jsem se na oplátku.

,,Ano. Můžeme se jít podívat na byt" usmála se a šla do paneláku. Nastoupily jsme do výtahu který nás dovezl do 6. patra. Vystoupily jsme z výtahu a vešly do dveří na konci chodby. 

,,Jak to že tu jsou jen dvoje dvoje dveře?" zeptala jsem se paní Dark. 

,,Tady na tom patře jsou dva byty, v jednom bydlí 5 kluků a v tom druhém budete možná bydlet vy" usmála se na mě a já jen kývla. ,,Tady po pravé straně je kuchyně"

 ,,Tady po pravé straně je kuchyně"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
You don't know meKde žijí příběhy. Začni objevovat