Ráno jsme vstala v 8 hodin a to bez budíku. Lidi tleskejte Alex Tomlinson se vzbudila sama v rekordní čas! No nic, necháme toho. Vyhrabala jsem se z krásně vyhřáté postele a šla směr koupelna. Takže sprcha, potom make-up jako obvykle a vlasy do drdolu, na sebe jsem si oblékla černé džíny roztrhané na kolenou, bílé tričko, černou koženou bundičku, bílé supry a šla směr kuchyně. Na snídani jsme si vzala jablko a džus. Pípla mi esemeska od Louise že dorazí kolem tří. No tak to mají blbý chlapci protože já tu nebudu.
POHLED LOUISE:
Mrzelo mě že jsme tam nebyly když Lexi (přezdívka Alex) přijela, ale Jacobovi jsem dal všechno potřebné. Právě teď je 1 hodina a všichni kromě mě a Liama tu pobíhají po pokoji a balí si věci. Lexi jsme napsal esemesku že přijedeme okolo třetí hodiny, odpověděla mi jen 'ok'. Do pokoje vtrhla Clair (Paulova asistentka) že jedeme na letiště. V letadle si dělal každý co chtěl, ale většinou většinou jsme byli na mobilu, poslouchali písničky nebo v Naillově případě jedli vše co se dalo.Vystoupili jsme z letadla a s pomocí bodygardů se dostaly před letiště kde čekalo auto. Nasedli jsme a jeli směr vila. Zastavili jsme před vilou a všichni se rozběhli aby se mohli seznámit s Alex. V domě bylo ticho a klid.
,,Lexi" zařval jsme. Nic. ,,Jdu se podívat do jejího pokoje třeba usnula" řekl jsme klukům kteří jenom přikývly. V pokoji nebyla, ale věci tady má. Sešel jsem schody a klukům řekl že je asi venku. Naillův žaludek se ozval a všichni propukly v záchvat smíchu.
,,Naille, vždyť si jedl v letadle" řekl Liam. On jen pokrčil rameny a hnal se do kuchyně.
,,Kluci, někdo nám uvařil špagety a mrkvovou polívku" Křikl po nám Naill. Já se rozeběhl do kuchyně pro polívku a kluci pro špagety.
,,Kluci, ta se nás jen tak nezbaví protože tohle je nejlepší jídlo co jsem jedl" řekl Harry a ostatní jen přikyvovaly.
,,Co budeme dělat?" zeptal se Liam.
,,Bazén!" zakřičely jsme všichni a běžely si pro plavky. Všichni až na mě byly v bazénu když kluci vykulily oči za mě....
ČTEŠ
You don't know me
FanfictionCo se stane když se Alex bude muset přestěhovat k bratrovi kterého 5 let neviděla? Co když zjistí že je zpěvačka? Jak to bude brát? Pohádají se? Co se stane když Alex bude v kómatu a ostatní si budou myslet že je mrtvá? Vzpomene si na vše co se stal...