Yüzüme gelen güneşle gözlerimi açtım . Ellerimi gererek saçma şekillere girdim . Sabahları uyanmam.zor oluyoda ..
Kısa bi duş alıp formaları - beyaz gömlek lacivert etek - giydim . Kilotlu çorap falan giymedim . Nedense güzel gözükmek istiyodum . Edize ..
Saçlarımı tarayıp kuruttum ve lacivert , kot ,tek kol çantama kitap defter ve kalem alıp mutfağa indim . Babam masaya oturmuş kahvesini içerek gazete olurken halamda ekmekleri kızartıp yumurta haşlıyodu . Onun dışında sofra hazırdı ve çilek reçelleri çok cazip geliyodu bana .
" Günayddın baba , günaydın hala "
" Günaydın kızım . "
" Hadi bak kızarmış ekmeğini koydum soğutma "
Halam biraz gariptir . İnsan bi günaydın der .
" Peki "
Kahvaltıdan sonra babam beni arabayla okula bıraktı . Bu birinci sınıf gibi okula bırakma işleri ne zaman biticek ?
Evet okulun girişine bir adım ve artık mayınlı tarladayım . Bakalım Ediz Sarrafoğlu ne kadar akıllı ?
" Günaydın Banu " dedim gülümseyerek Banunun yanına otururken .
" Günaydın . Tabi senin şimdi haberin yoktur "
" Ne ? Neyden ? Banu söylesene hadi !! "
" Tamam kızım sakin ol . Bu Ediz varya ... "
" Ee nolmuş ? Hadi anlat Banu "
" Mira bidaha ağzına açarsan hiç bir şey anlatmam " bunu göze alamayacağımdan ellerimle ağzımın fermuarını çekmiş gibi yaptım .
" Bizim bugün kimya dersimiz varya "
" eee "
" Hani ağzını açmıycaktın "
" Tamam tamam sustum valla bu sefer sustum." Sus be Mira bi sus .
" Kimya hocasından dersine senin girmemen için izin almış ve onlarında o saatte edebiyat dersi var . Kendi hocasındanda izin almış . Böyle izin almış falan diyorumda gidipde hocaya lütfen falan dememiş ' kayla kimya dersine girmiycek yok yazmıyosun . Edebiyata girmiyorum yok yazarsan kendine yeni okul ararsın ' tarzında . "
Ohaa ! Doğru mu duyuyorum ?
" Yani başta böyle o havalı grupla falan bi yere götürücek falan diye düşünmüştüm ama onlar şuan sınıfta ve hocadan izin almadı "
" Sen bunları nereden biliyosun ? "
Okula gelmek için biraz daha erken çıksam iyi olucak . Neler kaçırıyorum böyle .
" Bugünün nönetçi öğrencisi benim erkek kardeşimde ordan öğrendim canikom " dedi göz kırparak .
" Sence nereye götürücek ? Allah dün bu bana bi oyundan bahsediyo evde " dedim telaşlı telaşlı .
" Evde ? " dedi sorarcasına . Banuya bütün detaylarına kadar anlattım . Zaten diyaloglar ezberimdeydi . Nasıl unutabilirim ki ? Ediz Sarrafoğlu !
" Mira ben gitme derim . Bu çocuğun napçağı belli olmaz "
" Ama gitmessem oyunu kazanmış olucak . Çünkü korktuğumu düşüncek "
Korkuyorum zaten tamam ama bunu onun bilmesine gerek yok .
" Kimya 3 ders sürüyo . Diğer dersler için bir şey söylemediğine göre okula geri dönüceksiniz . Ama her ihtimale karşı sen gittiğiniz yerleri bana mesaj at . Hani bir şey olursa diye .. "
Anladım o bir şeyi .
" Peki tamam . "
" Miraa ! "
Tanıdık gelen bu sese döndüğümde Can'ı gördüm . Yanına doğru gittim .
" Ediz seni okulun kapısında bekliyor hocalardan izin alm.. "
" Biliyorum biliyorum . "
" Bak neden böyle bi oyuna girdiğini bilmiyorum ama yol yakınken geri dön Mira . Edizin sağı soğu belli olmaz . "
Bilmediğim , duymadığım bir şey söyle bana ! Ne olursa olsun vazgeçmiycem .
" Görüşürüz Can "
" Mira bak bö.. "
" Caan ! " Edizin otoriter ve soğuk sesiyle yerimde zıpladım diyebilirim . Daha önce bu sesini hiç duymamıştım . Zaten hepi topu 2 gündür tanışıyoruz . Duyduğum tek ses bana laf atarken duyduğum o dalgalı ve keyifli sesiydi .
Edizin uyarısına karşı suspus olan Can koridora doğru yürümeye başladı . Bu kadar mı tehlikeliydi bu Ediz ?
Ediz bakışlarını bana döndürerek " Çantanı al gel . Arabada bekliyorum " dedi . İtiraz etmeme zaman kalmadan döndü ve çıkışa doğru yürüdü , bende çantamı almaya ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
ChickLit"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...