Çalan alarma rağmen yatakta tembellik etmeye devam ediyodum . Sabahın ilk ışıkları gözlerimi ağrıtıyodu .
Dün eve geldikten sonra Banuyu aradım ve bi cafede buluştuk . Ona olanları anlattığımda bırak sineği , fil sığcak şekilde ağzını açtı . Öpüşme fastında zaten iki saat çığlıklarının kesilmesini bekledim . Cafedekilere rezil olduk ama neyse . Sonuçta her gün babası kolej sahibi olan ultra taş bi çocukla öpüşmüyorum .
O kavga olayını anlattıktan sonra hiç unutmam aklıma kazıdım Banu ' nun sözlerini ;
" Mira sen farkında değilsin belki ama Ediz bugüne kadar bi kız için kimseyle kavga etmedi . Çok kavga eder ama ya zevkten döver yada kıl olmuştur . Yani bu durum ilk ve oldukça garip . Sen de farketmişsindir kızları sürtük gibi görüyo , değer vermiyo . Ama senin için kavga etti "Çift kişilik rahat yatağımda doğruldum . Evet benim için kavga etti .
Bir anda gelen umudum aynı hızla gitti . Kendini kandırma .
Tekrar yatağa attım kendimi . Ahh lanet olsun okula gitmem gerek . Edizin yeni oyununu görmem gerek . Bana bi oyun yaptığını ama benim farketmediğimi söylemişti . Sonrada zaten beni öpmüştü
Hızla yataktan kalkıp odamdaki banyoya yöneldim . Saçlarımı maşalayıp hafif bi makyaj yaptım . Ve tabiki çilekli rujumu sürdüm .
Edizle aldığımız dizimin bir karış üstünde biten eteği giydim . Her ihtimele karşı çantama çorap koydum .
----¤¤----
" Günaydın " dedim her yere baktıktan sonra kantine bulduğum Banuya .
" Günaydın " dedi elindeki iki ice tea den birini bana uzatırken .
" Teşekkür ederim " kantinden çıkarken Canı gördüm . Kantine giriyodu . Beni görünce yanımıza geldi .
" Naber gamzesi güzel ? " dedi gülümseyerek .
" İyidir senden "
" İyi . Aslında hayır . Kolum hala acıyo . Hani Edize bakayım derken çarpıp kırdığın kol " dedi dudaklarını büzerek .
Kahkaha attım . " Bu kadar kırılgan olma " dedim gülümseyerek . " Bu kaslara yazık olur " dedim kaslarını parmağımla gösterirken .
Güldü . Etrafına bakındıktan sonra " aha benim kuzen geliyo " dedi kafasıyla koridorun başını göstererek . Dönüp baktığımda kimi göriyim istersiniz ? Ediz .
" Ne yani siz kuzen misiniz ? " dedim şaşkınlığımla kaşlarımı kaldırarak .
" Anne tarafından " dedi hala Edize bakarken . Dönüp Edize baktığımda , eteğime bakarak bize yaklaştığını gördüm . Şu anda eteğimin boyu Edizin önünde juri oylamasına çıkmıştı .
İyice yanımıza geldiğinde bana hiç bakmayarak direk Cana döndü .
Can tedirgin tedirgin " şimdi mi ? " dedi . Ne şimdi mi ??
" Zamanı çoktan gelmişti " dedi Ediz otoriter sesiyle . Boynundaki damarlardanda sinirli olduğu belli oluyodu . Kime sinirlenmişti ki ?
" Peki . " bana dönerek " sonra görüşürüz " dedi ve Edizle beraber koridorun sonuna , merdivenlere yöneldiler .
Ben noluyo lan bakışlarıyla Banuya bakarken oda en benim kadar şaşkındı .
----¤¤----
Proje konuları falan derken tenefüste sınıfta geçmişti . İkince derse gireli 20 dakka falan olmuştu . Tam Banuya sıkıldım diycekken bahçeden gelen bağrış sesleriyle bütün sınıfın ilgisi pencerelere kaydı . Aralardan geçerek pencereye gidip açtığımda , gördüğüm manzara karşısında şok oldum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
ChickLit"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...