Edizden ;
Tek sözümle bütün okuldaki televizyonu kapattırdıktan sonra merdivenleri üçer beşer çıkarak Miranın sınıfına doğru yöneldim .
Hem dünki oyunumu bozsun hemde bugün her televizyona o videoyu koysun . Dansözün dans ettiği bi videoyu alıp kızın kafasının yerine benim resmimi koymuş .
Aahh evet Mira seni geberticemSarışın kızlar aptal olur sanıyodum ama bu kız yapım hatası heralde . Onun yerinde bi başkası olsa çoktan bu şehirde bile dolaşamayacak şekilde rezil ederdim ama o .. başka ? O neden başka ki ? Ona neden acıyorum ? Acımıyorum ben aslında .. kıyamıyorum .
Lanet iç ses sus ! Tek istediğim gidip o kızı camdan aşşağı atmak . Hatta eyfel kulesinden bile atabilirim . Evet evet öyle yapıyım ..Sınıfa girdiğimde hoca çoktan derse girmişti . Ama umrumda mı ?
En arka sırada oturan , bana şaşkın bakışlarla bakan Mirayı bi elimle kolundan tuttum diğer elimle çantasını aldım . Bugün uzun olucaktı ve belki çantasına ihtiyacı olabilirdi . Bide bana pislik derler bak ne kadarda düşünceliyim .
" Bırak kolumu ! Hem nereye gidiyoruz ?? "
" Bi kerede soru sormasan olmaz dimi ? Olmaz çünkü yaratılışına aykırı . Sen konuşmak , soru sormak için doğmuşsun "
Normalde sorularını çok konuşuyosun diye geçiştirirdim ama bugün farklıydı . Bugün sinirliydim . Zaten hepi topu 3 gündür tanışıyoruz üçündede beni sinir etmeyi başarmıştı , güldürmeyide .." Günlük konuşma limitini baya aştın . Alıştım tabi baştan sağma sözlerine "
Arabanın önüne geldiğimizde kolunu bıraktım . Kolunu ovuşturmaya başladı . Çekmeye çalıştıkça daha fazla sıkmıştım kolunu . Heralde canı acıdı . Ne ara bu kadar detaylı düşünür oldum ? Ve hala düşünüyorum ..
" O dansöz olayıda ne öyle ? " diye bağırdım
Sırıtmaya başladı . Öyle sırıtıyodu ki nokta kadar gamzeleri bile belli oluyodu .
" Demek gördün " dedi gülerek . Eyfel kulesinden atmayı bi kez daha düşündüm . Acaba kaç yıl yatarım hapishanede ?
" Görmemek mümkün mü ? Bütün televizyonlara yansıtmışsın ! "
" Dansözlük sana yakışıyomuş vallaha "
İsterse ölene kadar yatıyım ben bu kızı atarım arkadaş !" Baş belası diye boşuna demiyorum hep belasın "
Kıkırdadı . Yüzünü incelemeye başladım . Sarı saçları , beyaz teni , ela gözleri , nokta kadar gamzeleri . Çok güz..
Ne diyorum ben ? Bildiğimiz kevaşe işte . Ben bu okulun popüleriyim oda popülerlerle takılmak isteyen yeni kız onun derdi sevmek değil . Zaten kendiside dedi " senin gibilerini seven aptaldır " diye . Bu kız aptala benzemiyo .
" Tamam senin oyununu gördük . Madem acımak yok bugün benimlesin . Bence acımıycağım " birden soğuklaşan sesim karşısında onunda nokta kadar gamzeleriyle beraber gülüşüde ortadan kayboldu .
" Dersim var , seninde var . Bu okulun sahibinin çocuğu sensin ben değil . Benim derslere girme zorunluluğum var "
" Sana benimle gelir misin demedim farkındaysan . Benimlesin dedim "
" Gelmiyorum desem ? Zorla götüremiyceğine göre saçma emirlerinide dinlemiycem " diyip okula doğru yürümeye başladı .
Baş belası
Hızlı adımlarla aradaki farkı kapatıp belinden tuttuğum gibi sırtıma attım . Bağırışları çırpınışları umrumda değil . Benimlesin diyosam benimle olucaksın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
ChickLit"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...