Yol boyunca Ediz radyoyu kapatmamıştı . Evin önüne geldiğimizde ehliyet kemerini çıkardım ama arabadan inmedim .
Bi şey söylemesini bekliyodum . Belki neden böyle olduğunu falan söylerdi .
Ben orda öylece saf saf ona bakarken bana döndü . Yavaşça bana yaklaştı ve öptü . Sonsuz gibi gelen bi kaç saniye sonra geri çekildi . Benim tarafımın kapısını açtıktan sonra koltuğuna geri döndü .
Fısıltıdan fazla çıkmayan sesimle " Görüşürüz Ediz " dedim ve arabadan indim .
Eve doğru yürümeye başladım . Bana soğuk davrandığı için benimle ilgisi var sanıyodum ama biraz önce beni öpmüştü . Yani benimle ilgisi yok . Belkide vardır . Söz konusu Ediz olunca her şey karman çorman .
Anahtarları çıkarmak için duraksadığımda Edize baktım . Hala gitmemişti. Arabanın içinde yola bakıyodu .
Kapıyı açıp içeri girdim . Kapıyı kapattığımda araba motorunun sesini duydum . Gitmişti ..
Salona baktım . Firuze hala oturmuş izdivaç programı izliyodu . Hiç bıkmaz mısın ?
Merdivenlere yöneldim . Halamın yanına gitmedim çünkü son görüşmemizden hala utanıyodum . Kim bilir Edizle bizi öyle görünce ne düşünmüştür .
Odaya girip kapıyı kapattım . Saate baktım . 18:50
Üstüme rahat pijamaları giyip telefonu elime aldım . Hafta sonu telefona hiç bakmamıştım .
17 cevapsız çağrı .
25 mesajCevapsız çağrılara baktım . Tahmin ettiğim gibi hepsi Banudandı .
Mesajlara baktım . Hepsi "çok merak ettim" ve " seni öldürücem " içerikliydi .
Gerçektende beni öldürme olasılığı çok yüksekti . Sonuçta Ediz Sarrafoğluyla bi hafta sonu geçiriyorum ve Banu gibi meraklı bi arkadaşa rapor vermiyorum . Beni öldürcek
Banuyu aradım . İlk çalışta açtı telefonu .
" Seni lanet olasıca kız ! Nerdesin sen ?!? "
Evet , kesin öldürcek .
" Banucum valla aklıma gelmemiş "
" Yüz kez tembihledim Mira ! Nasıl unutursun ?!??! "
Banuyu az çok tanıdığım için damarından vurdum .
" Bak Banu çok önemli anlatacaklarım var "
" Söyle " dedi heycanlı heycanlı . Dedikoducu kız tabi .
Edizle tüm yaşadıklarımızı - öpüşmelerde dahil - anlattım . Banu yarın büyük bi ihtimalle sesi kısılmış bi şekilde gelecek çünkü çığlıkları yankılandı .
Banunun heycanı biraz geçtikten sonra konuşmaya başladım .
" Sence bi sorun mu var ? "
Aklım hala telefondan sonraki Edizin ruh halindeydi .
" Belki ailevi bişedir "
Bak bu aklıma hiç gelmemişti . Belkide amcasına tır çarpmıştır . Yani bu durumda bi kızla ilgili değildir . Bidakka .. Ne diyorum ben ? Ne ara bu kadar cani oldum ? Hah tabi .. Edizden sonra .
" Mira ?? "
" Burdayım Banu . Belkide haklısın , ailevi bişeydir . "
" Yarın Cana sorar bence "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
ChickLit"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...