Gözlerimi açtım . Yine saçma sapan gerilme hareketlerimi yaparken gözüm saate ilişti . Sikttiiirr
Edizin gelmesine 10 dakka var ve ben hala yataktayım . Koş kızım Mira koşş
Işık hızıyla banyoya gidip yüzümü yıkadım . Dişlerimi fırçalayıp saçlarımı taradım . Yine aynı hızla odaya geçtim . 6 dakika var !!
Babam toplantıda olduğu için hazır ayak kahvaltı yapma gibi bi zorunluluğum yok . Ediz daha az kızcak yani .
Dolaptan gömleğimi ve eteğimi çıkardım . Çantamada rastgele defter kalem attım . 4 dakika !!
Tshirtümü ve pijamamı çıkardım . Kahretsin ! Tuvalete girmem gerek . Lanet olasıca idrar yolları !!
Banyodam çıktığımda dış kapının hayvanca vurulma seslerini duydum . Kesin Edizdi . Başka böyle hayvan gibi vuran yok .
Firuze halamın sesini duydum . Heralde bişi konuşuyolardı . Sonrada merdivendeki ayak seslerini .
Ben burda saf saf sesleri duyup anlamaya çalışırken Ediz neredeyse odaya gircekti . Sikkktttiiirr
Sadece iç çamaşırlarım varr !! Yatağa doğru biyerlerimin kırılma olasılığını düşünmeden atlayıp gömleği kaptığım gibi giyip düğmeleri iliklemeye başladım .
Lanet düğmeler ! Bugün baya bi lanet yağdırdım . Cennete gidemeyeceğimi düşünürken kapının açılma sesiyle son lanetimi okudum .
Karşımda boydan boya kaslarıyla salaklığıyla ve benim sadece iç çamaşırlarla düğmeleri öyle böyle iliklenmiş gömleğimle görünce açılan gözleriyle Ediz Sarrafoğlu vardı .
Bidaha , siktir !
Yataktan yastığımı aldığım gibi kafasına fırlattım ve " çık odamdan ! O gözlerinde başka yere baksın " diye bağırdım .
Kafasına yediği yastıkla kendine gelen Ediz çıkmak yerine kapıyı kapattı ve yere bakarak yanıma yaklaştı .
" Belli ki yeni giyinmeye başlamışsın . Keşke biraz daha erken gelseydim " dedi sırıtarak . Gözünün bende değilde yerde olması iyi bişeydi diye düşünüyodun ki gözleri yavaş yavaş yukarı çıkmaya başladı .
Yataktan bi yastık daha alıp elimle tutup kafasına vurmaya başladım . Başta kafasını korumaya çalıştı sonrada bileğimden tutup beni döndürdü ve sırtımı göğsüne yasladı . Diğer eliylede elimdeki yastığı alıp yere attı . Eli boşta kalınca elini belime yerleştirip sarıldı . Bu pozisyonda nefes almam bile zorken Edize kızmam imkansız .
"Kalbin çıkıcakmış gibi . Bu kadar mı heycanlandırıyorum seni " dedi dudağını kulağıma yaklaştırıp . Yüzünde o pis sırıtışının olduğuna her türlü iddiaya girerim .
" Çıkar mısın odamdan ? " dedim titreyen sesimle . Sesim bi fısıltıdan fazla çıkmadı .
" Bebek gibisin " dedi gülünç sesiyle . Birden ciddileşip " istersen ben giydiriyim " dedi .
Kollarından kurtuldum . Edizin bileğinden tuttuğum gibi kapıya doğru sürükledim . Hayvan gibi olmasına rağmen karşı gelmediği için onu odanın kapısındanda dışarı atabildim .
" İn aşşağıda bekle , beklemek istemiyosanda sen bilirsin " dedim ve kapıyı yüzüne doğru havalı havalı çarpıyodum ki ayağını kapının arasına koyup engelledi .
" Öncelikle bensiz bakkala bile gidemezsin ki okul buradan uzak . Yani ben beklemek zorunda değilim ama sen şu mayışıklığından kurtulmak ve hızlanmak zorundasın . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
ChickLit"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...