" Bakalım çilek tadını alabilicek miyim ? "
Benim gözlerimde her saniye biraz daha yaklaşan dudaklarına kaydı . Gözlerini kapattığında bende kapattım . Gözlerimi kapattığımda gelen o karanlıktan dudağımda hissettiğim baskıda kurtuldum . Sanki dünyam rengarenkti .
Dudaklarımı nazikçe öperken bende ona karşılık vermeye başladım . Hiç değilse çalıştım . İlk öpücüğüm sonuçta , ne kadar prof olabilirim ki ?
Dudaklarımdaki baskı yavaşca azalırken bende o renkli dünyadan ayrılıp gözlerimi açtım . Gözlerimi açtığımda denizi anımsatan o gözlerle karşılaştım . O gözlere bayılıyorum
" Sanırım sürtükler yeterince kıskanmıştır . " dedi gülümseyerek . Kızları kıskandırma operasyonum başarıyla tamamlandı . Hemde Ediz Sarrafoğluyla öpüşerek .
Bidakka
Biz demin
Öpüştük .
Her ne kadar operasyon için olsa bile öpüştük . Banuya bunu söylediğimde zıplamaktan yatağını kırıcak .
Sonsuz gibi gelen 4-5 saniye gözlerine baktıktan sonra " Gidelim " dedim .
Ellerini belimden çekerken bende omuzlarındaki elimi indirdim .
" Ben şu etekleri alıyım sende geç arabaya bekle " dedi ve anahtarı fırlattı . Allahtan tuttum yoksa karizma giderdi .
----- ¤¤ -----
15 dakka sonra Ediz elinde eteğimin olduğu poşetle arabaya bindi .
Poşeti bana uzattıktan sonra arabayı çalıştırdı .
" Ediz senden bişey isteyebilir miyim ? " dedim tedirgin tedirgin . Acaba kabul eder miydi ?
" Yine ne var baş belası ? " dedi gözünü yoldan ayırmayarak .
" Hani okulda senin sözün geçiyo falan ya "
" Haaa ? "
" Okulun bitmesinede 1 saate yakın var . Yani bütün gün okula gitmedim . Şey babam bu konularda biraz .. "
" Tamam " dedi sözümü keserek .
" Seninle yatarım " dedi ciddi ciddi .
" Be-ben öyle bi-şey demedim ki . Yanlış anladın öyle değil . Yani şey değil . Şey .. " kahkaha atmaya başladı . Yanlış anlayan sensin dalga geçende !
" Biliyorum " dedi gülerek . " Tamam hocalarla konuşurum yok yazmazlar " . Dalga geçmişti benimle . Of bi an öyle anladı sandım .
" Sen varya sen çok pisliksin ! " diyerek omzuna yumruk attım .
" O neydi qızz ? " diyince kahkahalara boğuldum .
" Bak gülme çok fena öperim " Sen öpceksen hep gülerim .
" Bunu sen istedin " diyerek arabayı durdurdu . Emniyet kemerini çıkardı . Yooo yooo . Bi günde iki öpücüğü kalbim kaldırmaz .
" Hayır Ediz hayır " diyerek kapıyı açıp kaçtım . Oda peşimden koşmaya başladı . Arka sokaklardan birine girdiğimde beni bulamaz sandım ama hemen önüme çıktı .
" Gel buraya " dedi gülerek ve o güçlü kolları beni sardı . Elini belime indirdi .
" Sen beni neden öpüyosun ? " dedim hızlı nefes alış verişimle .
" Çünkü öyle istiyorum "
" Ama biz sevgili değiliz " dedim . Onu deniyodum . Nolur sevgiliyiz desin
" Ben sevgili olmadığım kişilerle yatıyorum . Bir öpücükten bir şey olmaz "
Elleri belimde birbiri kenetli , benim ellerimde onun omzundaydı . Bu pozisyonda mantıklı düşünmem ne kadar zor olsada en sonunda konuşmayı başarabildim .
" Ama ben sevgilim olmayan kişilerle öpüşmem "
" Ben kimseyle sevgili olmam " dedi başını sallayarak .
" Hiç sevgilin olmadı mı yani ? " Umudum git gide azalıyodu .
" Kızlara değer veren ahmaklardan değilim "
Omzundaki elimle onu ittirmeye çalıştım ama beni bırakmadı .
" Hem sevgili olalım yada olmayalım benimle öpüşmek zorundasın "
" Hiçte bile " dedim kaşlarımı çatarak
" Unutma , bütün kurallar açık "
Ne yani bi oyuna girdim diye o istediğinde onu öpücek falan değilim .
" Seninle öpüşmiycem Ediz Sarrafoğlu "
" Öyle mi dersin ? " dedi dudaklarıma bakarak .
Ölücem ..
Belimdeki elini çekti ve bi kaç adım uzaklaştı .
" Tekrar söylüyorum " dedi sesini yükselterek . Şimdi nolduda böyle sinirlendi .
" Ba-na de-ğer ver-me " dedi her heceyi vurgulayarak .
" Vermiyorum zaten ! " dedim bende sesimi yükselterek
" İyi " dedi . Boş sokaklardan geçip arabaya bindik . Ona değer vermememi söyleyip duruyodu . Ona değer veren kim ?
Yol boyunca hiç konuşmadık . Arabadan inerkende .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
ChickLit"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...