" Nereye gidiyosun ? "
" Eve ! " diye bağırdım yürümeye devam ederken .
Arkamdan gelen ayak seslerini duyunca yürümem dahada hızlandı . O pisliğin yüzünü görmek istemiyodum
" Mira saçmala " kolumdan tutup beni kendine çevirdi . Kolundan kurtulmaya çalışıp " çek elini eve gidicem " diye bağırdım .
Hayvanat bahçesi şehir çıkışında olduğundan şu anda otobandaydık . Hiç değilse bağırışlarımı kimse duymuyacağı için gece yatarken kendimden daha fazla utanmıycam .
" Mira burdan eve gitmek istiyosan yürüyerek anca 2 saate varırsın . İnatlaşmada bin şu arabaya . "
tek nefeste söylediği bu cümleler umrumda değildi . Benim aklımda hala aynı şey vardı .
" İyileştiremiyceğin kadar yalnızım "
" Bana değer verme ! "
" Ben kimseyi sevmem , sevemem "" Çekil önümden " kolunu tüm gücünü kullanarak ittirdim ve yürümeye devam ettim . İsterse 10 saat sürsün bu yol yinede o arabaya binmiycektim .
Sinirlenmeye başlıyodu ve bu sesine fazlasıyla yansıyodu . " Mira son kez söylüyorum bin şu arabaya . İşlerim var seninle uğraşamam "
" Uğraşma ozaman ! Git başıman "
" İyi be nabarsan yap ! " hala arkama bakmadan yürüyo olsamda hızlı adımlarının çıkardığı sesleri ve sertçe kapanan araba sesini duydum . Gidiyodu
Siktir git .
Kimseye değer veremezmiş . Mercedesin plakası gözümün önünden geçip gitti . Edizde öyle ..
Onu merak etmiyeymişim ona acımayaymışım . Kolaydı sanki ! Daha ikinci günden böyleydim ben !
Olduğum yere hızla gelen arabaya baktım . Araba fren yaptı . Siyah Mercedes . Aynı plaka .. Ediz !
Arabanın kapısından hışımla çıkıp bana doğru gelmeye başladı .
" İste yada isteme benimle geliyosun baş belası . Bu otobanda ne tiplerin olduğunu bilmek istemezsin "
Konuşmayı kestiğinde çoktan yanımdaydı . İttirmelerime çırpınışlarıma rağmen beni kucağına aldı . Güçlü kolları bedenimi sardı . Kralı gelse alamaz havasında tutuyodu beni .
Geri döndü . Beni orda bırakmak istemedi . Başıma bişey gelsin istemedi .
"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
ChickLit"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...