Ara sokaklardan geçtikten sonra ismi ' Mod Bar ' olan bi barın önünde durduk .
Ne yani bara mı geldik ? Hemde sabah sabah .
" Burası mı ? " dedim memnuniyetsizliğimi baya baya belli eden bi ses tonuyla .
Cevap vermek yerine barın kapısına doğru yürüdü . Ordaki adama bişey dedi . Adam bana baktı . Ediz bir şey daha söyledi ve adam biz içeri girene kadar kafasını yerden kaldırmadı .
İçeri girmemizle ağzımın bir karış açılması bir oldu . Bir birini yiyen mi istersin öpen mi istersin yoksa ..
Devamını getirmeye terbiyem el vermiyo diycem ama bende öyle pek terbiyeli bişey değilim .
Ediz kolumdan tutup en köşedeki masaya doğru sürükledi . Giderken arada bi bana bakıp şaşkınlığımı görünce sırıtıyodu . Edizin oturmak istediği masada yine birbirini yiyen çift Edizin bi parmak şıtlatmasıyla kalkıp başka masaya geçti . Ediz buralarda baya tanıdık heralde .
Şöyle bi bakıyorumda çevrede oturup konuşan hiç bi çift yok . Hepsi ..
" Ediz buraya gelmek neyin kafası ? " dedim kendimi kontrol edip bağırmayarak .
" Bu oyunu sen istedin Mira . Kurallar açık " dedi yan yan sırıtarak . Pislik
Çevreden geçen yanında yiyişmesi için kız olmayan sarhoş erkekler bana bakıp duruyordu . Edizse sadece sigara içmenin derdindeydi . Çorapsız giydiğim eteğe lanet olsun .
Bakanlardan bir tanesi masaya yaklaşıp bana - bana dediğim bacaklarıma - son kez bakıp sonra Ediz'e döndü .
" Bir saatlik " dedi sadece . Ne bir saatlik ? Ne diyo bu adam ? Ediz ???
" Anlamadım " dedi Ediz bir kaşını kaldırarak . Sesi yüksek değil ama korkutucuydu .
" Hadi ama Ediz kullanmıyosan ver işte " bir kez daha benim bacaklarıma bakarak " yarım saatte yeter " dedi .
Şu anda pazarlık yapıyodu ve benim söz hakkım yoktu . Bana değilde Edize soruyordu . Edizemi kaldı benim bekaretim ? Piç
Ediz soran gözlerle bana baktı . Sanki tamam deme şansım varmış gibi . Gözünde beni öyle mi görüyodu ? Gözlerimin yandığını hissettim .
" Siktir git Ediz " dedim fısıltı gibi çıkan sesimle . Çantamıda alıp ayağa kalktım kapıya doğru yönelmiştim ki demin benim için yarım saat dilenen adam kollarımdan tutup " madem öyle benimsin bebek " dedi . Adamın kolundan kurtulmaya çalışsam da güçlüydü . Ediz Allah bilir şu an napıyodu ? Umrunda bile değilim .
Diye düşünüyodum ta ki Edizin sert sesini duyana dek .
" Sana onu bırakman için 1 saniye veriyorum aksi taktirde ona dokunan ellerini götüne sokarım . "
Adamın kolumdaki eli gevşesede hala tutuyodu . Ellerinin titrediğini hissettim . Ediz den baya korktuğu belliydi .
Ediz beni bırakmayan adamın kollarına bakarak " seni uyarmıştım " dedi .
Edizin ne ara o koltuktan kalkıp yanımıza geldiğini bilmiyorum . Beni adamın kolundan çekip kenara attı . Bütün bar sus pus olmuştu . Adama kafa atmasıyla adamın diğer masaların üstünden duvara yapışması bir oldu . Vay be Edize bak .
Adamın canı Allah bilir ne kadar acımıştı . Demin o adam bana sahip olmak için pazarlık yapıyodu . Banane isterse bütün kemikleri kırılsın .
Edizinde böyle düşündüğü belliydiki deminki kafayla kalmayıp adamın düştü duvara doğru yürüdü . Adamı kaldırıp yumrukları peş peşe vurdu .
5 , 6 , 7 , 8 yumruklar durmadan devam ediyodu ve adamın halini söylemiyorum bile .
15 , 16 , 17 adamı öldürmek mi istiyosun ?" Ediz bırak artık " diye bağırarak yanlarına koştum . Edizin kolunu tutup durdurmaya çalıştım ama nafile . Öyle sinirliydiki boynunda belirleşen damarlarını görebiliyodum .
" Ediz lütfen " dedim ağlamaklı tonumla .
Son cümlemle ve aynı zamanda gözümden akan yaşla Ediz durdu . Önce gözlerime sonra akan yaşa , yanağıma baktı . Adamı yere atıp beni kolundan tuttuğu gibi dışarı doğru sürükledi . Kapıdan çıkmadan önce durup içeriye doğru döndü . Suspus olup bizi izleyen insanlara beni göstererek
" Bu kız benim " dedi . Bu lafıyla şaşkın şaşkın ona bakarken o elini kolumdan belime koydu " Bu kıza yan gözle bakmaya meyilliyseniz yerde kanlar içinde yatan adama iyi bakın . Çünki ondan farkınız olmıycak " dedi korkutan sesiyle .
Ediz belimdeki eliyle beni dışarı doğru ittirirken habire düşündüğüm o laf başımı ağrıtıp kalbimi yerinden çıkaracak kadar attırıyodu .
O kız benim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
Chick-Lit"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...