" Ohaa !! Sonra noldu ?? "
" Ee sonrası öyle işte Banu "
" Ne öyle ne öyle ? Anlatsana kızım işte detaylı detaylı . Kucağına aldı .. Sonra ? "
Bu kızda bi acayip . Telefonda konuşmamıza rağmen heycanını , yatağın üstünde zıplamasını burdan farkedebiliyorum .
" Ben ne kadar çırpınsamda bırakmadı . Arabaya götürdü . Çıkmayayım diye kapıyı kilitledi . Bir şeyler söyleyerek bağırdım ama dinlemedi . Gaza bastı ve susuyım diye son ses müzik açtı . Yol boyunca konuşmadık . Beni direnkman evimin önüne getirdi . Eve geldiğimizde müziği kapattı . Emniyet kemerini çıkardı ve .. " lafımı bitiremeden Banunun heycanlı sesini duydum .
" Seni öptü mü ? " dedi heycanlı ama her kelimeyi vurgulayarak .
" Hayır Banu'cum "
Nerde o günler" Aaa-aaa olmadı bak şimdi " dedi . Hayal kırıklığına uğradığı kesin ama aynı şeyi bende yaşıyorum ..
" Bana döndü ve ' Bugün ki oyunumu mahvettin ve buda yetmezmiş gibi benide rezil ettin . Bunu sana söylediğimde de burnumdan getirdin . Bana değer verme dedim kızdın . Ama bana değer verme . Verirsen üzülüceksin biliyorum . Bak şimdi sana bütün gece uykusuz kalıp düşünmene neden olucak bir şey söyliyim . Senden bana değer vermemeni istemiyorum değer vermemeni söylüyorum . Bir uçurumdayım ve sen bana değer verirsen beni çekip çıkaramaz aksine sende düşersin . Belkide bu yüzden kimseyi sevmek istemiyorum . Bu benim hayat felsefem . Hadi sana iyi düşünmeler ' dedi ve yanağımdan yine makas aldı . Bende eve geçtim hemen "
" Ohaaa . Kızım büyük itiraflar bunlar "
" Banu bi saçmalamasan ? Daha iki gündür tanışıyoruz onla iki gün aşık olup umursamayıp sonrada itiraf etmeye yetmez "
Umut verme bana Banu (-_-)" Kızım ben sana ilan-ı aşk etmiş demiyorum ki . Onunda sırası gelicek ama bugün sana hayatını itiraf etmiş . Kızları neden sadece seks için düşündüğünü neden aşktan kaçtığını söylemiş . Sana yalnız olduğunu söylemiş . Sana ona değer vermeni istediğini ama vermemeni söylediğini söylemiş . Sana senide uçuruma sürüklemek istemediğinden uzak durman gerektiğini söylemiş . Mira biraz aklını çalıştır "
Dış kapının açılma sesiyle babamın geldiğini anladım . Allaaahh öğleden sonraki derslerede girmemiştim . Şimdi gelde azar işit iyi mi ?
" Banu ben seni sonra arasam ? "
" Tamam canım çok öptüm . "
" Bende bende " diye geçiştirdim . Banunun Edizin konuşmalarına olan yorumunu gece düşünmekten uyuyamadığım zamanda uzun uzun düşünebilirim .
Kapının tıklama sesiyle kendi kendime konuşmaktan vazgeçip " Girebilirsin " dedim . Önce kapı açıldı sonrada babamın biraz sinirli ve tedirgin yüzü göründü .
" Mira biraz konuşabilir miyiz ? "
" Ta-bi "
" Salonda bekliyorum " dedikten sonra kapıyı kapatıp indi . Babamın şu okul takıntısından nefret ediyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
ChickLit"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...