Belimi bırakıp arabadan dolandı . Kapıyı açıp içeri girdi . Okadar gösteri yapıyoruz , arabaya yaslanarak güzel bi öpüşme yaşıyoruz , tenezzül edipte arabanın kapısını açmıyor . Öküz !
Kapıyı sertçe açıp içeri girdim . Emniyet kemerimi somurtarak taktım . Tamam yakışıklısın ,zenginsin, bad boy havasındasın ,kaslısın ,komiksin - neden bu kadar mükemmelsin ? - ama birazda romantik olsan , kıro gibi gezmesen eyydi .
Ediz arabayı çalıştırırken " Yine noldu baş belası ? "
" Biraz daha az odun olsan eyydi "
Alayla gülmeye başladı . " Ne ? Ben mi odunum ? "
" Yok davulcu vedat odun " dedim o hala gülüp arabayı sürerken .
" Hafta sonu nasıl olsa benimsin , görürüz . Odun muyum , yoksa romeo mu ? "
" Babamla konuşmam lazım . Geceleride senin yanında kalamam , Ediz "
Bana göz kırparak " Ben o işi hallettim "
" Nasıl yani ? "
" Konuştuk işte babanla " Babamla konuşuyodu , benim babamla . Ve konuştukları konu benim hafta sonu - geceleride dahil - onunla olmam . Bide çok normalmiş gibi söylüyodu .
" Ya sen manyak mısın ? Ben bir türlü halletcektim . Sen neden babamla konuştun ? Şimdi hiç izin vermez . Bana kızcak . " diye bağırmaya başladım .
" Bağırmayı kes ! Baban izin verdi "
" Bidakka bidakka bu imkansız ! "
" Bağırma diyorum ! " resmem kükremişti . Bu çocuk bi öyle , bi böyle . Değişik . Ama bi okadarda tatlı
Koltuğa gömülerek somurtmaya başladım .
" Şimdi size gidiyoruz ve sende hafta sonu için gerekenleri alıyosun . "
" Bana emir verme artık "
" Mira sinirimi bozma ! Ben ne dersem onu yapıyosun . Anlaştık ? "
Anlaşmadık .
Tamam anlamında kafamı salladım . Şu anda ona kafa tutsam beni arabadan sallama ihtimali var . Yine boynundaki damarlar belliydi .
Arabayı eve yaklaştırdığında bu sefer boş ümitlerle kapıyı açmasını falan beklemedim. Somurtarak indim arabadan ve kapıya doğru yürüdüm . Kapıyı çaldım . Edizde yanıma gelerek beklemeye başladı .
Kapı açıldığında babamı görünce bugünki lanetlerime devam ettim . Babamı bize bakıp gülümserken görünce bir an ölüyorum sandım . Nerde benim korumacı ve kızına erkek yaklaştırmayan babam ?
" Koçum bee " diyerek Edize kol attı . Noluyo lan ?
" Bora amcam " diyerek Edizde babama kol attı . Valla ölücem
" Nasılda özlemişim " dedi babam içeri girip bize yol verirken .
Edizde içeri girdi . Bense olduğum yerde öylece bakıyodum onlara . Arkalarına dönüp şaşkınlıktan Banu gibi ağzı açılan bana baktıklarında ikiside kahkahaya boğuldu .
" Hadi gel içeri anlatalım sana "
Sonunda harekete geçip içeri doğru yürüdüm . Çantamı kenara atıp salona , yanlarına gittim .
Gidip tekli koltuklardan birine oturcaktım ama Ediz yanını gösterdi . Gidip yanına oturunca sırıttı . Kahretsin , yine onun dediğini yapıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası(AskıyaAlındı)
Literatura Feminina"Bırak beni!!" Kolumu birkez daha çekip gecenin karanlığında hızlı hızlı ilerlemeye başladım. Boş sokakta yankılanan topuklularımın sesi hiç olmadığı kadar sinir bozucu geliyordu. "Beni dinliyceksin!" Kolumu tekrar kurtarmaya çalıştım ama benden k...